اساسینز کریدهای بعدی قرار نیست همگی نقش آفرینی های صد ساعته باشند

به گزارش سیلور 7، در آینده بازی های اساسینز کرید (Assassins Creed) طول زمانی متفاوتی خواهند داشت. همینطور اینکه سبک آن ها نیز تغییر خواهد کرد. از سال 2017 میلادی به طور کلی بازی های این مجموعه در سبک نقش آفرینی جهان باز بودند. حال اینطور که به نظر می رسد استودیوی سازنده تصمیم گرفته تا سبک های دیگر را در این مجموعه قرار دهد.

اساسینز کریدهای بعدی قرار نیست همگی نقش آفرینی های صد ساعته باشند

در رویداد چند روز پیش یوبیسافت تعداد زیادی بازی معرفی گشت. در این رویداد به طرز ویژه ای به مجموعه اساسینز کرید توجه شده و اینطور که به نظر می رسد در آینده این مجموعه تغییرات اساسی ای خواهد داشت. در این رویداد از بازی اساسینز کرید معراج (Assassins Creed Mirage) رونمایی شد. این بازی قرار است این مجموعه را به ریشه های خود بازگرداند و حالت کلاسیک داشته باشد. همینطور اینکه قیمت آن 50 دلار بوده که از بازی های دیگر این مجموعه کمتر است.

در یک مصاحبه با تهیه کننده مالی مجموعه اساسینز کرید به نام مارک الکسیس کوته (Marc Alexis Cote) دلیل این قیمت گذاری توضیح داده شد:

کوته تأیید کرد که معراج از لحاظ مدت زمان اتمام شباهت زیادی به اساسینز کریدهای قدیمی دارد. به این معنا که برای اتمام این بازی شما باید تنها 15 تا 20 ساعت وقت بگذارید. البته این موضوع کم بودن زمان اتمام بازی تنها به معراج منتهی نمی شود. در اصل اساسینز کرید اینفینیتی (Assassins Creed Infinity) یک پلتفرم گسترده را برای یوبیسافت فراهم کرد. اولین بازی ساخته شده بر اساس این پلتفرم هم در حال حاضر نام رمز قرمز (Codename Red) است. این بازی قرار است در سبک نقش آفرینی و جهان باز باشد. همینطور اینکه در ژاپن جریان خواهد داشت.

نکته اصلی اینجاست که این تنها عنوان بعدی ساخته شده از مجموعه اساسینز کرید نیست. کوته در ادامه توضیح داد که قرار نیست اتمام هر بازی این مجموعه 150 ساعت طول بکشد. اینفینیتی فرصت زیادی را برای آزمون و خطا برای یوبیسافت فراهم کرده است.

کوته تأیید کرد که یکی دیگر از عناوینی که از پلتفرم اینفینیتی ساخته خواهد شد به نام رمز هگزه (Codename Hexe) در سبک نقش آفرینی نخواهد بود. کوته در ادامه توضیح نداد که هگزه در چه سبک است. با اینحال اینطور که به نظر می رسد یوبیسافت قرار است موارد زیادی را در مجموعه اساسینز کرید امتحان کند.

یکی از نکات جالب اینجاست که قیمت بازی های اساسینز کرید در آینده بر اساس گستردگی و طول مدت اتمام آن ها خواهد بود. برای مثال عناوین کوچکتر، قیمت کمتری هم خواهند داشت. حتی امکان دارد که طرفداران برخی از عناوین را رایگان تجربه کنند! پس به طور کلی پلتفرم اینفینیتی باعث شده تا یوبیسافت بتواند در زمینه اساسینز کرید خلاقانه تر عمل کند.

اخیراً نیز اعلام شد که اساسینز کرید قرار است یک بازی در پلتفرم موبایل داشته باشد. یوبیسافت اخیراً متوجه شده که اساسینز کرید همچنان پتانسیل بسیار زیادی داشته و به همین دلیل تصمیم گرفته تا آن را بیشتر توسعه دهد.

منبع: IGN.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2183

به "اساسینز کریدهای بعدی قرار نیست همگی نقش آفرینی های صد ساعته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اساسینز کریدهای بعدی قرار نیست همگی نقش آفرینی های صد ساعته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید