اعلام دلیل اختلال در ترافیک اینترنت داخل کشور: ناپایداری شبکه برق ، تا ساعت 24 سه شنبه شب ادامه دارد

به گزارش سیلور 7، براساس اعلام وزارت نیرو، این قطعی و ناپایداری برق (در نتیجه از مدار خارج شدن دیتاسنتر ابر آروان) حداقل تا ساعت 24 امشب 27 دی 1401 ادامه دارد.

اعلام دلیل اختلال در ترافیک اینترنت داخل کشور: ناپایداری شبکه برق ، تا ساعت 24 سه شنبه شب ادامه دارد

آنالیز ها نشان می دهد از شب گذشته اختلالی در ترافیک داخل کشور اتفاق افتاده و همچنان ادامه دارد که این مشکل بنا بر اعلام شرکت ارتباطات، به علت بروز مسائل فنی در راستای توسعه شبکه است.

به گزارش ایسنا، براساس اطلاعات سایت مرکز تبادل ترافیک داده تهران، شب گذشته (دوشنبه شب) یک اختلال دو ساعته در ترافیک داخل کشور رخ داد. در همین رابطه امیر محمدزاده لاجوردی- مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور - شب گذشته با انتشار پستی در فضای مجازی در این باره گفت: دقایقی پیش شاهد افت ترافیک یکی از مراکز IXP کشور بودیم که به وسیله همکارانم این مشکل مرتفع شد.

اما امروز هم شواهد حاکی از آن است که این اختلال در ترافیک داخل کشور همچنان وجود دارد و کندی اینترنت احساس می گردد. در همین رابطه شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور طی اطلاعیه ای اظهار داشت: به علت بروز مسائل فنی در راستای توسعه شبکه، شاهد افت موقت کیفیت سرویس IXP خواهیم بود و از شکیبایی شما تا برطرف مشکل سپاسگزاریم.

بعلاوه یکی از دیتاسنترهای داخلی (ابرآروان) هم از مدار خارج شده بود و در این باره به کاربران خود شرح داد: کاربر دیتاسنتر بامداد، قطعی برق مکرر و بسیار طولانی مدت، هم چنین عدم پایداری برق منطقه، در کنار مشکل سوخت رسانی، باعث فشار مضاعف و از دسترس خارج شدن ژنراتورها و در نتیجه از مدار خارج شدن دیتاسنتر بامداد ابر آروان شده است.

براساس اعلام وزارت نیرو، این قطعی و ناپایداری برق حداقل تا ساعت 24 امشب 27 دی 1401 ادامه دارد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 29 دی 1401 بروزرسانی: 29 دی 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2240

به "اعلام دلیل اختلال در ترافیک اینترنت داخل کشور: ناپایداری شبکه برق ، تا ساعت 24 سه شنبه شب ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام دلیل اختلال در ترافیک اینترنت داخل کشور: ناپایداری شبکه برق ، تا ساعت 24 سه شنبه شب ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید