افتتاح جشنواره تورنتو 2020 با اتوپیای آمریکایی

به گزارش سیلور 7، جشنواره فیلم تورنتو نسخه سینمایی از یک نمایش مشهور برادوی به نام اتوپیای آمریکایی را به عنوان فیلم افتتاحیه دوره 2020 خود برگزید.

افتتاح جشنواره تورنتو 2020 با اتوپیای آمریکایی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران، مهر به نقل از ورایتی نوشت: چهل و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم تورنتو با نمایش فیلم اتوپیای آمریکایی به تهیه کنندگی اسپایک لی شروع می گردد. این فیلم نسخه سینمایی از یک نمایش پرفروش برادوی به کارگردانی دیوید بایرن است.

در حالی که این گردهمایی سینمایی برای عاشقان فیلم متفاوت با 44 دوره قبلی خود و در دوران شیوع ویروس کرونا قرار است برگزار گردد، این رویداد به صورت ترکیبی از برنامه های فیزیکی و مجازی شکل می گیرد. بسیاری از استودیوها و عوامل سازنده فیلم ها نیز به صورت خصوصی به دست اندرکاران این رویداد گفته اند که به دلیل مسائل سفر در دوران پاندمی امکان حضور در این جشنواره را نخواهند داشت.

نمایش اتوپیای آمریکایی در برادوی در پاییز 2019 با استقبال زیادی روبه رو شد و تا فوریه 2020 نیز نمایش آن ادامه یافت. اسپایک لی کار فراوری این نمایش تئاتر هادسون را برعهده داشت. فیلمی که از این نمایش تهیه شده قرار است پاییز سال جاری به وسیله شبکه اچ بی او دیده گردد. این فیلم 10 سپتامبر (20 شهریور) به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره تورنتو دیده می گردد و همان روز برای نخستین بار از این شبکه کابلی هم دیده می گردد.

این انتخاب فستیوال تورنتو همچنان به معنی سالی پر موفقیت برای اسپایک لی است که تابستان سال جاری درام 5 قطره خون را هم در نتفلیکس به نمایش درآورد. وی اسکار 2018 را برای نوشتن فیلمنامه بلک کلنزمن کسب کرد. این فیلم دربرگیرنده ترانه های آلبوم سولو بایرن در سال 2018 هم خواهد بود. در این نمایش بایرن 68 ساله همراه 11 بازیگر دیگر ترانه می خوانند و می رقصند و یک حرکت جمعی پرانرژی را به نمایش می گذارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1114

به "افتتاح جشنواره تورنتو 2020 با اتوپیای آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح جشنواره تورنتو 2020 با اتوپیای آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید