افزونه جدید توییتر حاشیه ساز شد ، تشدید جنگ کاربران اندروید و ios در شبکه های اجتماعی

به گزارش سیلور 7، جدیدترین افزونه توییتر باعث جنجالهای مجازی شده است. چرا که اکنون کاربران اندروید و ios می توانند متوجه شوند طرف مقابل از چه سیستم عاملی استفاده می نماید.

افزونه جدید توییتر حاشیه ساز شد ، تشدید جنگ کاربران اندروید و ios در شبکه های اجتماعی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، جدیدترین به روزرسانی توییتر باعث شده بین کاربران اندروید و ios نزاعی جدی در بگیرد. این افزونه یک قطعه ظریف از اطلاعات است که نشان می دهد کاربری که توییتی را ارسال نموده است از نسخه وب یا تلفن همراه استفاده نموده و اگر از تلفن همراه برای ارسال توییت استفاده نموده، تلفن مذکور، اندرویدی بوده یا ios .

البته این افزونه چندان جدید نیست و از اوایل ماه جاری میلادی در موبایلهایی که از توییتر استفاده می کردند دیده می شد اما به نظر می رسد با اشاعه این ویژگی و البته ظاهر شدندش در نسخه وب، وضعیت پیچیده تر شده است.

کاربران نیز در برابر این ویژگی بازخوردهایی گوناگون دارند. بعضی از آنها خوشحال هستند که اطلاعات بیشتری در زمینه پیدا نمایند، مثلا اینکه شخصی از تلفن همراه یا از برنامه های شخص ثالث استفاده می نماید، اما بعضی دیگر معتقدند این موضوعی غیر لازم است که منجر به رقابت ناسالم بین اندروید و ios شده است.

جالب توجه ترین بخش ماجرا این است که دسترسی به جزئیات نیز، چندان جدید و پیچیده نیست نیست. در سال 2012، یعنی حدود شش سال پیش، توییتر این اطلاعات را به عنوان بخشی از یک سری تغییرات برای متحد کردن کاربران در سراسر دستگاه ها، تمرکز بر تجربه خواندن و کادهش تبلیغات به طور آزمایشی شروع کرد.اما به نظر می رسد اکنون این ویژگی به شکل قابل توجهی مورد استقبال واقع شده و بیش از 330 میلیون کاربر از آن استفاده می نمایند.

بر همین اساس با توجه به این که بسیاری از کاربران توییتر ممکن است آگاه نباشند این ویژگی از مدت ها پیش به طور نسبی وجود داشته، اما استفاده نمی شده، اکنون حواشی مختلفی ایجاد می گردد.

برخی از ناظران بازار معتقدند این درگیری های توییتری و کل کل در مورد نوع سیستم عامل، حتی می تواند به مدل گوشی ها و برندها کشیده گردد، گرچه هم اکنون نیز کاربران آیفون و موبایلهای سامسونگ درگیری را شروع نموده اند.

نظر شما چیست؟ این اقدام توییتر مثبت است یا منفی؟

منبع: انتخاب
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 119

به "افزونه جدید توییتر حاشیه ساز شد ، تشدید جنگ کاربران اندروید و ios در شبکه های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزونه جدید توییتر حاشیه ساز شد ، تشدید جنگ کاربران اندروید و ios در شبکه های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید