انتقاد شدید از شرایط داوری های لیگ برتر، سَر سایپا را می برند

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران، بیژن طاهری عصر امروز پنج شنبه در نشست خبری بعد از بازی ماشین سازی تبریز با سایپا از چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: درباره بازی حرفی نمی ماند که بزنم. دیدید نیمه اول چه شرایطی بود و نیمه دوم چه شرایطی برای ما پیش آوردند و پنالتی ما را نگرفتند.

انتقاد شدید از شرایط داوری های لیگ برتر، سَر سایپا را می برند

وی گفت: از داوری ها نگرانم. مثل کنفرانس ها که ثمری ندارد این حرف ها هم ثمری ندارد. اینکه بگوییم داوری یک پنالتی نگرفت چه کسی گوش می دهد.

وی با بیان اینکه چون تیم ما هوادار ندارد سرش را می برند، اضافه نمود: صحنه ای مشابه که برای ماشین سازی پنالتی اعلام شد برای ما هم در محوطه جریمه حریف رخ داد و داور پنالتی نگرفت.

وی ادامه داد: در بازی های لیگ همین یک گل ها تیم برنده را معین می نماید. ما به شرایط داوری ها اعتراض داریم. داور پشت دروازه چه کاره است و نمی دانم چرا با داور وسط در مورد صحنه ها چیزی نمی گوید.

طاهری با اشاره به اینکه تیم سایپا جوان و آینده دار است، ادامه داد: ما زحمت می کشیم و یک تیم جوان جمع نموده ایم و اگر این اتفاقات ادامه پیدا کند متاسفانه جوانان فوتبال از بین می فرایند و دیگر کسی به خودش این اجازه را نمی دهد تا از بازیکنان جوان استفاده کند.

وی در مورد اینکه آیا تنها دلیل باخت تیمش مسائل داوری بوده است، گفت: بله داور باعث عدم نتیجه گیری ما شد. حتی در بازی با شاهین نیز پنالتی محرز ما را نگرفتند که کارشناسان هم به آن اذعان داشتند.

مربی سایپا اضافه نمود: در این بازی هم اگر بگوییم که برای ما پنالتی گرفته نشده است، هیچ اتفاقی نمی افتد. ما چند هفته این معضل را داشتیم. هر کسی هر کاری دوست دارد انجام می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 645

به "انتقاد شدید از شرایط داوری های لیگ برتر، سَر سایپا را می برند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد شدید از شرایط داوری های لیگ برتر، سَر سایپا را می برند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید