انجام مناقصه عمومی خرید 2000 عدد چرخ واگن های مترو

به گزارش سیلور 7، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شهر از انجام مناقصه عمومی 500 عدد چرخ واگن های دو طبقه و همچنین برگزاری مناقصه 1500 عدد چرخ انواع قطارها در آینده نزدیک خبر داد.

انجام مناقصه عمومی خرید 2000 عدد چرخ واگن های مترو

به گزارش خبرنگاران، هادی علیرضایی با بیان اینکه سفارش های لازم برای توسعه مترو تهران از سوی شرکت بهره برداری مترو دریافت شده است، توضیح داد: در پی این سفارش ها شرکت سرمایه گذاری شهر پس از 10 سال از برگزاری آخرین مناقصه عمومی، نسبت به انجام مراحل اجرایی مناقصه خرید 500 عدد چرخ واگن های دوطبقه از جمله چاپ آگهی و ... در جهت ارتقا و بهبود ناوگان حمل و نقل عمومی متروی تهران، اقدام کرده است.

او گفت: در راستای ایجاد فضای رقابتی و رفع انحصار و استفاده از تأمین کنندگان و فروشندگان نو و همچنین بهره گیری از سایر مزایای مناقصات، تا 15 روز آینده هم مراحل انجام مناقصه عمومی 1500 عدد چرخ انواع قطارها، در دستور کار قرار گرفته است.

بر اساس گزارش سایت شهر، علیرضایی در ادامه به مبلغ برآورد شده برای انجام این مناقصات اشاره کرد و گفت: بر اساس سفارش خرید دریافت شده از شرکت بهره برداری مترو برای کلیه تجهیزات و لوازم یدکی مورد نیاز مبلغی بیش از حدود 2000 میلیارد ریال مورد نیاز است که از این میان حدود 600 میلیارد ریال بابت خرید تعداد 2000 عدد چرخ است که پس از تأمین اعتبار، اقدامات اجرایی لازم بر اساس اولویت های اعلام شده، انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1819

به "انجام مناقصه عمومی خرید 2000 عدد چرخ واگن های مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام مناقصه عمومی خرید 2000 عدد چرخ واگن های مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید