انحلال حشد شعبی، عراق را به طعمه ای برای تروریسم تبدیل می نماید

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران به نقل از المعلومه، احمد عبدالساده کارشناس و تحلیلگر مسائل عراق به کوشش های بعضی برای انحلال گروه مقاومتی حشد شعبی واکنش نشان داد. در همین ارتباط، وی خاطرنشان کرد: انحلال حشد شعبی به معنای انتها قدرت نظامی عراق است.

انحلال حشد شعبی، عراق را به طعمه ای برای تروریسم تبدیل می نماید

بر اساس این گزارش، این کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی عراق همچنین اضافه کرد: انحلال حشد شعبی موجب می شود تا عراق به طعمه ای برای تروریسمِ تکفیری تبدیل شود. بنابراین، چنین پروژه ای تبعات خطرناکی دارد.

پیشتر نیز دیگر شخصیت های عراقی به پروژه انحلال حشد شعبی واکنش نشان داده بودند. در همین ارتباط، حسن فدعم الجنابی نماینده مجلس عراق در واکنش به بعضی فرافکنی ها علیه حشد شعبی توسط شخصیت ها و سیاستمداران عراقی، تأکید کرد: حشد شعبی جزئی جدایی ناپذیر از نیروهای دفاعی عراق محسوب می شود.

این نماینده مجلس عراق در ادامه یادآور شد: پر واضح است که حشد شعبی هیچ ارتباطی به آنچه که سیاستمداران درباره نیروهای دولتی و فرادولتی مطرح می نمایند، ندارد. این واقعیتی است که همگان باید آن را بپذیرند.

حسن فدعم الجنابی در ادامه اظهارات خود درخصوص حشد شعبی توضیح داد: بعضی سیاستمداران و احزاب و جریان های سیاسی برای برهم زدن اوضاع در عراق کوشش می نمایند و به همین دلیل جهت فرافکنی علیه حشد شعبی را در پیش گرفته اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1661

به "انحلال حشد شعبی، عراق را به طعمه ای برای تروریسم تبدیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انحلال حشد شعبی، عراق را به طعمه ای برای تروریسم تبدیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید