انصاری فرد: پرسپولیس از بعضی اتفاقات متضرر شده است و بعضی تیم ها منتفع، فشارهای ناروایی بعد از 7 قهرمانی به تیم ما وارد شده است

به گزارش سیلور 7، محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد، بعضی از اتفاقات به ضرر این تیم تمام شده، اتفاقاتی که به زعم او برای بعضی تیم ها منفعت به دنبال داشته است.

انصاری فرد: پرسپولیس از بعضی اتفاقات متضرر شده است و بعضی تیم ها منتفع، فشارهای ناروایی بعد از 7 قهرمانی به تیم ما وارد شده است

به گزارش خبرنگاران، محمدحسن انصاری فرد در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مطلب گفت: بلیت فروشی اینترنتی مسابقات لیگ برتر با چالش هایی همراه بوده است که تا حدودی به واسطه اینکه اولین بار در کشور با کوشش و پیگیری مسئولان انجام می گردد، طبیعی است، اما در بعضی موارد شاهد اتفاقاتی هستیم که منجر به متضرر شدن طرفداران پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا هستیم. به عنوان نمونه زمان بلیت فروشی در تهران و بازی های پرسپولیس ساعت هشت صبح به اتمام می رسد، اما در بعضی شهرها حتی تا زمان آغاز مسابقه یا یکی دو ساعت قبل از مسابقه در حال اجرا است. این قبیل تصمیمات می بایست با دستورالعمل های سازمان لیگ و پیگیری های جدی یکسان سازی شده و هیچ تفاوتی وجود نداشته باشد، اما متأسفانه محدودیت هایی برای زمان بلیت فروشی در تهران وجود دارد که عملاً منجر به متضرر شدن تیم های تهرانی شده است.

انصاری فرد همچنین توضیح داد: متأسفانه با وجود تأکید بر بلیت فروشی اینترنتی در بعضی بازی ها و ورزشگاه ها شاهد بلیـت فروشی کاغذی یا ورود به ورزشگاه ها بدون بلیت اینترنتی هم بوده ایم. این مصداق شاخص منتفع شدن بعضی تیم ها از شرایط خاص است و باید جلوی آن گرفته شده و حتی یک نفر هم نتواند در هیچ ورزشگاهی بدون بلیت اینترنتی وارد ورزشگاه گردد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ایمان دارم اگر پرسپولیس از این شرایط بهره مند بود و بعضی تیم ها بهره مند نبودند، اکنون هجمه سنگینی علیه پرسپولیس ایجاد شده و اتهامات زیادی به تیم پرسپولیس وارد نموده بودند. ما اما طبق مستندات موجود این مسائل را مطرح می کنیم و اگر لازم باشد مستندات را در تمام زمینه هایی که پرسپولیس متضرر و بعضی تیم ها منتفع شده اند، منتشر هم خواهیم کرد. ما هر چند گاهاً اعتراض خود را در رسانه ها یا مکتوب به مسئولان ارائه نموده ایم، ولی انصافاً نهایت تعامل را داشته ایم و انتظار داریم جلوی تضییع مکرر حق یک باشگاه بزرگ در زمینه های مختلف گرفته گردد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در همه جای جهان برای جذب تماشاگر برنامه ریزی می گردد، اما تصمیمات و محدودیت ها عملاً شرایطی را فراهم آورده که طرفداران پرسپولیس نمی توانند در بسیاری از بازی ها تماشاگر بازی تیم محبوب خود باشند. به عنوان نمونه در برنامه ریزی مسابقات متأسفانه شاهد هستیم که تیم پرسپولیس در کل فصل فقط در دو بازی خانگی خود امکان بازی در روز تعطیل را دارد در حالی که بعضی تیم ها و رقبا چهار پنج برابر بیشتر از پرسپولیس بازی های خانگی شان در روز تعطیل برگزار می گردد و همین تیم ها هم در نحوه بلیت فروشی، اشتباهات داوری و بعضی مسائل دیگر منتفع و در نقطه مقابل تیم پرسپولیس طبق مستندات موجود متضرر شده است. ما با ارائه مستندات از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال درخواست خواهیم کرد این رویه تغییر نموده و شرایط برابری برای رقابت ایجاد گردد.

انصاری فرد در سرانجام بیان نمود: طرفداران هوشیارانه تمام مسائل را رصد می نمایند و در بسیاری موارد نکته سنجی های این عزیزان برای ما راهگشا و تصمیم ساز بوده است. این دقت نظرها جای تقدیر بسیار دارد. ما پیشنهادات سازنده، مؤثر و قابل اجرای آنها را با جان و دل خریداریم. برآورده کردن انتظارات آنها و دفاع از حق و حقوق تضییع شده باشگاه و تیم پرسپولیس هم وظیفه ماست و قطعاً در این جهت تمام کوشش خود را خواهیم کرد و ایمان داریم پرسپولیس با حمایت همه جانبه آنهاست که می تواند روزهای خوب را تکرار کند. طرفداران عزیز که انتظار دارند باشگاه جدی و محکم به دفاع از حق پرسپولیس بپردازد شکیبا باشند و ایمان داشته باشند اگر شاهد تداوم بعضی اتفاقات در زمینه متضرر شدن پرسپولیس و منتفع شدن بعضی تیم ها باشیم آن وقت با مستندات در یک برنامه تلویزیونی شفاف سازی خواهیم کرد. دفاع از حق پرسپولیس، طرفداران میلیونی اش و کادرفنی و بازیکنان که زحمت می کشند کمترین وظیفه ماست و طرفداران، پیشکسوتان محترم، اعضای سختکوش تیم و تک تک اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس هم مطمئن باشند بنده هم در عین تعامل و کوشش برای حل و فصل چالش ها در آرامش و جلوگیری از بروز تنش فردی نیستیم در این زمینه ها کوتاهی کنم و اگر ببینم این روند ادامه دارد حسب وظیفه حقایق موجود را با مستندات اعلام خواهم کرد کما اینکه تاکنون هم همچون اکنون گفته ام که پرسپولیس تا چه حد متضرر شده و چه فشارهای ناروایی بعد از فتح هفت جام متوالی به این تیم محبوب وارد شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 573

به "انصاری فرد: پرسپولیس از بعضی اتفاقات متضرر شده است و بعضی تیم ها منتفع، فشارهای ناروایی بعد از 7 قهرمانی به تیم ما وارد شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: پرسپولیس از بعضی اتفاقات متضرر شده است و بعضی تیم ها منتفع، فشارهای ناروایی بعد از 7 قهرمانی به تیم ما وارد شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید