بازاریابی و شبکه سازی فروش محصولات به وسیله کارگزاران برون مرزی

به گزارش سیلور 7، بخشی از صادرات محصولات نانوی ایران ساخت، به وسیله کارگزاران برون مرزی انجام می گردد. این تیم ها درکشور های مختلف به بازاریابی و شبکه سازی فروش محصولات مشغول هستند.

بازاریابی و شبکه سازی فروش محصولات به وسیله کارگزاران برون مرزی

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، بخشی از صادرات محصولات نانوی ایران ساخت، به وسیله کارگزاران برون مرزی انجام می گردد. این تیم ها درکشور های مختلف به بازاریابی و شبکه سازی فروش محصولات مشغول هستند.

در حال حاضر این کارگزاران در 8 کشور ایتالیا، انگلیس، ترکیه، مالزی، اسپانیا، تایلند، فیلیپین و کنیا فعالیت می نمایند و بازار بین المللی محصولات ایران ساخت نانو را توسعه می دهند.

ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در کوشش است تا به صورت مستمر به تعداد این کارگزاران بیفزاید. کارگزاران صادراتی به عنوان همکاران این ستاد، در دیگر کشور ها مشغول فعالیت هستند.

با همکاری این کارگزاران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بازار محصولات نانو فناوری مانند دستگاه الکتروریسی صنعتی در ایتالیا، خدمات کارگزاری و برندینگ خارجی در انگلیس، خدمات کارگزاری و بازاریابی محصولات نانو در ترکیه، محصولات پلیمری در مالزی، همکاری برای برگزاری نشست مشترک در اسپانیا، محصولات بهداشتی نانو در تایلند، تجهیزات تشخیص کرونا در فیلیپین و محصولات پلیمری و بهداشتی در کنیا پیشرفته است.

صادرات محصولات باکیفیت ایرانی یکی از اهدافی است که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری کارگزاران صادراتی دنبال می نماید. این اتفاق به شرکت های دانش بنیان یاری نموده است تا برای محصولات و خدمات خود، مشتریانی در دیگر کشور ها بیابند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2098

به "بازاریابی و شبکه سازی فروش محصولات به وسیله کارگزاران برون مرزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازاریابی و شبکه سازی فروش محصولات به وسیله کارگزاران برون مرزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید