بازسازی منزل خانوادگی با طراحی داخلی بسیار شیک و مدرن

به گزارش سیلور 7، بازسازی منزل همواره یکی از هیجان انگیزترین کارها برای خانه دارهایی است که سالیان درازی را در سرپناه قدیمی و فرسوده خود سپری نموده اند. آنهایی که خانه ای قدیمی دارند تقریبا بعداز هر 15 یا 20 سال طراحی داخلی منزل خود را بازسازی کلی می نمایند زیرا در این مدت زمان عمدتا بسیاری از منطقه ها خانه فرسوده و رنگ پریده می شوند. اما خانه ای که در این مطلب با آن آشنا خواهید شد بسیار قدیمی تر از این حرف هاست. شاید باورش سخت باشد اما خانه مدرن و شیکی که در عکس های زیر مشاهده می کنید زمانی یک خانه مخروبه متعلق به 200 سال پیش بوده است! اما به وسیله دستان هنرمند طراحی خلاق، به منزلی بسیار شیک و مدرن تبدیل شده که هیچ اثری از قدیمی و کهنگی در آن نیست.

بازسازی منزل خانوادگی با طراحی داخلی بسیار شیک و مدرن

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

خانه ای که زمانی قدیمی و مخروب بوده به لطف طراحی خلاقانه هم اکنون تبدیل به سرپناهی تازه، شیک و مدرن برای یک خانواده 5 نفره شده است. همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید، تم غالب در طراحی داخلی این خانه شیک، تمی تیره و مردانه بوده که رابطه ای قوی با گذشته این خانه برقرار می نماید. این خانه در زمان گذشته یک پناهگاه نظامی بوده و به همین دلیل تم داخلی خانه هم حسی مردانه دارد و بیشتر از عناصر طبیعی مانند سنگ، چوب، بتن، مرمر و شیشه در دکوراسیون داخلی آن استفاده شده است. اگر شما هم قصد بازسازی منزل خود را دارید ایده گیری از مدل زیر می تواند فکر مناسبی باشد.

بازسازی منزل

منبع: اتاق
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1809

به "بازسازی منزل خانوادگی با طراحی داخلی بسیار شیک و مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل خانوادگی با طراحی داخلی بسیار شیک و مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید