با از دست دادن امتیاز از کورس قهرمانی عقب می مانیم

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت: وقفه های لیگ شاید برای تیم های پایین جدول خوب باشد و خود را پیدا نمایند، اما برای تیم های بالانشین جدول خوب نیست.

با از دست دادن امتیاز از کورس قهرمانی عقب می مانیم

کیوان صادقی در گفت و گو با خبرنگاران در مورد بازی تیمش برابر زاگرس اسلام آباد غرب اظهار کرد: زاگرس اسلام آباد تیم خوبی است و هر دو تیم احتیاج به پیروزی داریم و امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسند همراه با کسب امتیاز کامل برای ما باشد. اگر امتیاز این ملاقات را از دست بدهیم، شاید از کورس قهرمانی و نایب قهرمانی عقب بمانیم و کارمان سخت می گردد.

وی در رابطه با شرایط کنونی تیم ذوب آهن اضافه نمود: از نظر آمادگی شرایط خوبی داریم، اما از آنجایی که چند ماه است که در شرایط مسابقات نیستیم، اندکی اذیت می شویم. وقفه های لیگ شاید برای تیم های پایین جدول خوب باشد و خود را پیدا نمایند اما برای تیم های بالانشین جدول خوب نیست.

صادقی در ارتباط با شناخت از تیم زاگرس اسلام آباد ادامه داد: این تیم را می شناسیم و یک دور نیز با آن ها بازی نموده ایم و همچنین از بازیکنان آن ها شناخت داریم.

وی با اشاره به بازیکنان مصدوم تیمش برای این ملاقات اعلام نمود: 3 بازیکن مصدوم داریم که به دلیل پارگی مینیسک و لیگامنت چند ماه است که برای ما بازی نمی نمایند.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن در مورد تیم ملی در رقابت های آسیایی اضافه نمود: متاسفانه تیم ملی نتوانست صعود کند و نتوانستیم در این دوره از فرصت ها استفاده کنیم. بعد از چندین سال از لحاظ مهره ای تیمی پرقدرت داشتیم و زمان آن بود که به مسابقات جهانی برویم، اما نتوانستیم از موقعیت پیش آمده استفاده کنیم و باید مانند سال های گذشته حسرت بخوریم و امیدوارم درس بگیریم و برای آینده برنامه ریزی کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 816

به "با از دست دادن امتیاز از کورس قهرمانی عقب می مانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با از دست دادن امتیاز از کورس قهرمانی عقب می مانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید