برترین جاذبه های گردشگری دبی ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد دبی

به گزارش سیلور 7، دبی شهری با جاذبه های توریستی فراوان است که هر ساله 15 میلیون توریست را به خود جذب می نماید و انتظار می رود این تعداد در سال های آینده افزایش پیدا کند. بر خلاف تصور عام، دبی فقط یک صحرای وسیع با برج خلیفه که تنها جاذبه آن است نیست. جاذبه های توریستی دبی بسیار زیاد هستند؛ از مکان های رمانتیک گرفته تا سواحل و نقاط توریستی خانوادگی. امروز در مجله خبرنگاران برترین جاذبه های توریستی دبی را به شما معرفی خواهیم کرد.

برترین جاذبه های گردشگری دبی ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد دبی

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

جاذبه های گردشگری دبی ؛ برج خلیفه

یکی از جاذبه های گردشگری دبی برج خلیفه نام دارد و به اسم بلندترین برج دنیا شناخته می گردد. شما می توانید از کافه ها و رستوران های بیرون برج شاهد چشم انداز شگفت انگیز این ساختمان باشکوه باشید و اگر کمی حس ماجراجویی دارید و از ارتفاع نمی ترسید به بالای برج رفته و شاهد چشم انداز ای زیبا از شهر باشید.

مرکز خرید دبی (دبی مال)

این مرکز خرید عظیمترین مرکز تجاری دنیا است و شما می توانید در تمام طول سفر خود در این مرکز گردش کنید بدون آن که خسته شوید. در این مرکز تجاری همه چیز یافت می گردد. از پیست اسکیت روی یخ گرفته تا سینماهای عظیم، رستوران ها و کافه ها و بیشترین تعداد مغازه ای که به عمر خود دیده اید.

آب نمای دبی

خارج از مرکز تجاری دبی مال و رو به روی برج خلیفه آب نمای دبی وجود دارد که در عصر و شب زیبایی خاصی به شهر می دهد. هر ساعت این آب نماها روشن می شوند و همراه با موسیقی ای که در محیط پخش می گردد حرکت می نماید و نمایشی جادویی برای مردم ترتیب می دهند.

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب

در داخل مجتمع تجاری دبی مال، آکواریوم و باغ وحش زیر آب وجود دارد که برای همه کسانی که به دنیای آبی و گونه های آبی شبه جزیره عرب علاقه دارند، محیطی هیجان انگیز را به وجود می آورد. تونل های زیر آب، غواصی و موزه گونه های دریایی از نمونه هایی هستند که می توانید در این مکان تجربه کنید. با خرید بلیط هواپیما تهران دبی از ما آسوده سفر کنید.

پیست اسکی دبی

در مرکز خرید امارات مال پیست اسکی ای به مساحت 22500 متر مربع وجود دارد که مکانی ایده آل برای افرادی است که در گرمای دبی دلشان هوای برف می نماید. در هر سطحی از اسکی که باشید می توانید در این پیست اوقات خوشی را بگذرانید. با بازی در برف و خوردن هات چاکلت (شکلات داغ) در این مکان برای ساعاتی فراموش می کنید که در شهر گرم دبی هستید.

آی ام جی، دنیای ماجراجویی

این پارک نه فقط به علت اینکه عظیم ترین شهربازی سر بسته است بلکه به علت داشتن تعداد زیاد و متنوعی از وسایل بازی، خانه های تسخیر شده و سینماهای 5 بعدی به یکی از برترین جاذبه های گردشگری دبی تبدیل شده است. سعی کنید حتما در طول هفته از این پارک تماشا کنید یا اگر آخر هفته به این پارک می روید در ساعات ابتدایی باز شدن آن در محل حضور داشته باشید در غیر این صورت با شلوغی بیش از حد روبرو می شوید.

ساحل جمیرا

ساحل جمیرا یکی از زیباترین سواحل در دبی است. ماسه های سفید و آب زلال و نیلگون، دکه های غذاها و نوشیدنی های خوشمزه در کنار اقیانوس نشان می دهد که چرا مردم تمایلی به بازگشت از ساحل جمیرا ندارند.

مسجد جمیرا

مسجد جمیرا یکی از معروف ترین مساجد در دبی و یکی از جاذبه های گردشگری این شهر است که گردشگران را با مذهب مردم بومی بیشتر آشنا می نماید. تورهای گردشگری به زبان انگلیسی برای بازدید از این مسجد برگزار می گردد. به خاطر داشته باشید که در بازدید از این مسجد لباس مناسب به تن کنید و نسبت به نمازگزاران با احترام برخورد کنید.

خیابان جی بی آر

بدون شک این خیابان یکی از پر طرفدارترین خیابان ها برای جوانان است و به اسم یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری دبی شناخته می گردد. اگر به دبی سفر می کنید حتما از این خیابان که پر از مرکز خرید و رستوران است و شب های زیبای آن تماشا کنید.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد دبی به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1810

به "برترین جاذبه های گردشگری دبی ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جاذبه های گردشگری دبی ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید