تاریخ معرفی گوگل پیکسل 6 رسما اعلام شد

به گزارش سیلور 7، بالاخره بعد از ماه ها حدس و انتشار گزارش ها و شایعات مختلف، گوگل ساعاتی قبل خاطرنشان کرد که رویداد رونمایی از گوشی های سری پیکسل 6 در تاریخ 19 اکتبر (27 مهر) برگزار می گردد. طی هفته های گذشته چندین منبع مختلف خاطرنشان کردند که این گوشی ها در همین تاریخ معرفی خواهند شد.

تاریخ معرفی گوگل پیکسل 6 رسما اعلام شد

با توجه به اینکه تمام جزئیات این دو گوشی لو رفته، در این مراسم نباید انتظار غافلگیری داشته باشیم. به لطف رندرهای مختلف از تمام جزئیات طراحی گوشی های سری پیکسل 6 خبر داریم و مشخصات سخت افزاری و دوربین های آن ها هم به طور کامل لو رفته است. همانطور که احتمالا می دانید، گوگل برای این گوشی ها از چیپست اختصاصی استفاده نموده که حتی مشخصات این چیپست هم فاش شده است.

البته در این میان هنوز با قاطعیت نمی توانیم به قیمت این گوشی ها بپردازیم. طبق بعضی شایعات منتشر شده، پیکسل 6 با قیمت بین 700 تا 800 دلار راهی بازار می گردد و مدل پرو هم بیش از 1000 دلار قیمت خواهد داشت. از طرف دیگر با وجود اینکه گوگل برای این رویداد نام پیکسل را انتخاب نموده، ولی شاید در کنار گوشی های پیکسل 6 شاهد رونمایی از محصول دیگری هم باشیم.

احتمالا تا زمان معرفی این گوشی ها، گزارش های موثقی در خصوص قیمت و دیگر جزئیات آن ها منتشر خواهد شد. به نظر شما گوشی های پیکسل 6 نسبت به نسل های قبلی با استقبال بیشتری روبرو می شوند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2135

به "تاریخ معرفی گوگل پیکسل 6 رسما اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ معرفی گوگل پیکسل 6 رسما اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید