تدابیر امنیتی شدید در هنگ کنگ در تدارک برای موج اعتراضات به مناسبت هالووین

به گزارش سیلور 7، پلیس هنگ کنگ تدابیر امنیتی را در این دولتشهر در آستانه برپایی اعتراضات جدیدی همزمان با مناسبت هالووین تشدید نموده است.

تدابیر امنیتی شدید در هنگ کنگ در تدارک برای موج اعتراضات به مناسبت هالووین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، پلیس هنگ کنگ خود را آماده می نماید تا با درگیری های احتمالی موج جدید تظاهرات معترضان مخالف دولت به مناسبت هالووین که قرار است در یکی از نقاط تفریحی پر رفت و آمد و محبوب این منطقه برگزار شوند آماده می نماید. بسیاری از تظاهرنمایندگان که اکثرشان همچنان ماسک های ممنوعه را به صورت می زنند برنامه ریزی نموده اند تا از محل پارک ویکتوریا واقع در خلیج کازوِی به سمت یک ناحیه گردشگری و تفریحی در نزدیکی منطقه سنترال موسوم به ناحیه لان کوای فونگراهپیمایی نمایند.

پلیس هنگ کنگ این راهپیمایی را ممنوع اعلام نموده و گفته خیابان ها را از جمله خیابان های اطراف مقصد اصلی تظاهرات در ناحیه لان کوای فونگ از بعد از ظهر امروز تا صبح آدینه تعطیل می نماید تا جشن های مردم را تسهیل کند. این نخستین بار است که معترضان به دنبال هدف دریافت این منطقه عمدتا محبوب به خاطر برپایی جشن های عمومی هستند. در خاتمه سال 1992 در این منطقه همزمان با شروع سال نو میلادی به علت ازدحام جمعیت دست کم 20 تن کشته شدند. پلیس هنگ کنگ که در روزهای اخیر بارها نسبت به هر گونه اقدام برای بر هم زدن نظم و امنیت عمومی هشدار داده میخواهد 3000 پلیس ضد شورش و سه ماشین آبپاش را در اطراف دفاتر دولتی نزدیک راستا راهپیمایی مستقر کند.

همزمان انگلیس نیز قرار است امروز یک گزارش شش ماه یکبار خود را درباره وضعیت هنگ کنگ منتشر کند که پیش بینی می گردد در آن از مقام های چین انتقاد کند.

متروی هنگ کنگ نیز اعلام نموده که چند ایستگاه را به صورت زودهنگام تعطیل خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 481

به "تدابیر امنیتی شدید در هنگ کنگ در تدارک برای موج اعتراضات به مناسبت هالووین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدابیر امنیتی شدید در هنگ کنگ در تدارک برای موج اعتراضات به مناسبت هالووین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید