تصاویر مسحورکننده از زیباترین مناطق اروپا

به گزارش سیلور 7، قاره اروپا به خاطر داشتن تعدادی از چشم نوازترین مناظر جهان با پیشینه تاریخی مسحورکننده، علاوه بر جذب گردشگران، همواره توجه مورخان سراسر جهان را نیز به خود جلب می نماید. از دید بسیاری از افراد، مقاومت در برابر اشتیاق به بازدید از دریاچه های زلال و شفاف، عجایب طبیعی و سازه های باستانی قاره سبز عملا غیرممکن است. برای تماشای تصاویری منتخب از زیباترین مناطق اروپا با خبرنگاران همراه شوید.

تصاویر مسحورکننده از زیباترین مناطق اروپا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با قیمت تور ایتالیا در ایام عید همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

در حال حاضر به لطف شبکه های اجتماعی، برای دیدن جاذبه های گردشگری در سراسر جهان دیگر نیازی به ترک خانه و سفر به دور جهان نیست. کاربران شبکه های اجتماعی با دریافت عکس های مسحورنماینده از جاذبه های نزدیک به محل سکونت خود و به اشتراک گذاشتن آن ها، دیگران را در لذت تجربه های دل نشین خود سهیم می نمایند.

قلعه نوی شوان اشتاین (Neuschwanstein)، آلمان

این سازه مسحورنماینده در سال 1896 برای اقامت لودویگ دوم (پادشاه وقت باواریا) بنا شد ولی او فقط 11 شب را در این قلعه سپری کرد. در ساخت قلعه مشهور دیزنی لند از نوی شوان اشتاین الهام گرفته شده است.

دریاچه بلِد (Bled)، اسلوونی

کلیسای پیلگرام که به باور مسیحیان ارتدکس، عروج حضرت مریم در آن به وقوع پیوسته، در وسط این دریاچه قرار گرفته است و برج ناقوس آن از مسافت های دور قابل مشاهده است.

کپنهاک، دانمارک

کپنهاک به عنوان شادترین شهر جهان شناخته می گردد که با توجه به پارک های جادویی، شهرهای ساحلی مسحورنماینده و غذاهایی که همواره در مسابقات آشپزی برنده می شوند، نباید از این شهرت تعجب کرد.

ریوماجوره (Riomaggiore)، ایتالیا

این روستا که توسط یونسکو به عنوان میراث فرهنگی جهانی معرفی می گردد، درواقع برای محافظت از کشاورزان محلی در مقابل حمله دزدان دریایی ساخته شده است.

خلیج کزامیل (Ksamil)، آلبانی

این خلیج چشم نواز به همراه سایر نقاط دیدنی آلبانی، بخشی از جذابیت های کشف نشده اروپا به شمار می آیند.

ژیورنی (Giverny)، فرانسه

ژیورنی خلوتگاه محبوب کلود مونه (نقاش مشهور فرانسوی) بود و مجموعه نیلوفرهای آبی (شامل 250 نقاشی ماندگار) با الهام از طبیعت زیبای این روستای دورافتاده و آرام خلق شده است.

لوفوتن (Lofoten)، نروژ

چشم انداز بی همتای لوفوتن محصور در کوه های یخزده قطبی، صحنه های مخوف و هیجان انگیز سریال محبوب Game of Thrones را به چالش می کشد.

گلنکو (Glencoe)، اسکاتلند

این منظره نفس گیر و مبهوت نماینده تنها با دو ساعت رانندگی از بزرگ ترین شهر اسکاتلند در دسترس شما خواهد بود.

مترهورن (Matterhorn)، سویس

کوه مشهور مترهورن در مرز سویس و ایتالیا با ارتفاع 4478 متر، بیننده را به خلسه می برد.

گورمه، ترکیه

این شهر بی نظیر و منحصربه فرد با تراشیده شدن سنگ های آتش فشانی ساخته شده است و تعدادی کلیسای سنگی متعلق به قرن های دهم و یازدهم میلادی در غارهای آن وجود دارد.

برات (Berat)، آلبانی

برات یک شهر باستانی و یکی از میراث فرهنگی جهانی تحت پوشش یونسکو است و به خاطر پنجره های بزرگ ساختمان های آن، با نام شهر پنجره ها نیز شناخته می گردد. اولین ساکنان برات حدود 2800 سال قبل در این شهر می زیستند.

سن پترزبورگ، روسیه

این ساختمان باشکوه، بخش مرکزی شهری است که در سال 1703 توسط پترکبیر (مشهورترین تزار روسیه) ساخته شد.

بناکه کزناک (Beynac-et-Cazenac)، فرانسه

این روستای دل فریب در ناحیه سرسبز دوردون (جنوب غربی فرانسه) واقع شده و یکی از زیباترین روستاهای فرانسه به شمار می آید.

آیزقیزن ویت (Eisriesenwelt)، اتریش

این سازه طبیعی، بزرگ ترین غار یخی جهان است و برای بازدید آن باید از 1400 پله بالا بروید.

پرایکستولن (Preikestolen)، نروژ

اگر از ارتفاع ترسی ندارید، بازدید از این دره 604 متری که با نام سکوی خطابه نیز شناخته می گردد، برایتان هیجان انگیز و به یادماندنی خواهد بود.

ناحیه لیک (Lake)، انگلستان

ناحیه لیک محل قرارگیری کوه هایی با ارتفاع بیش از 975 متر و دریاچه ویندر مر (Windermere) با 17 کیلومتر طول است.

دوبروونیک (Dubrovnik)، کرواسی

دیوارهای سنگی سترگ شهر قدیمی دوبروونیک در قرن 16 میلادی ساخته شده اند و از معدود بخش های باقیمانده بعد از زلزله سال 1667 هستند که تقریبا تمام شهر را با خاک یکسان کرد.

سادورینی (Santorini)، یونان

بازتاب نور خورشید از خانه های سفیدرنگ این جزیره، منظره ای ایجاد می نماید که به ندرت می توان نظیر آن را در جای دیگری دید.

لاوته برون (Lauterbrunnen)، سویس

دیوارهای سنگی باابهت، آبشارهای زیبا و خانه های چشم نواز، این محل را به یکی از مناسب ترین قسمت های آلپ برای عکاسی تبدیل نموده است. منبع : business Insiderمنبع: کجارو
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 746

به "تصاویر مسحورکننده از زیباترین مناطق اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر مسحورکننده از زیباترین مناطق اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید