تفتیش منزل مدیربرنامه های رونالدو در ارتباط با پرونده پولشویی

به گزارش سیلور 7، خانه مدیربرنامه های معروف پرتغالی در ارتبط با یک پرونده پولشویی مورد بازرسی نهاده شد.

تفتیش منزل مدیربرنامه های رونالدو در ارتباط با پرونده پولشویی

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت گل، مقامات قضایی پرتغال در ارتباط با یک پرنده مرتبط با پولشویی در فوتبال این کشور، تحقیقات و بارزسی هایی گسترده ای انجام داده اند و به همین دلیل منزل ژرژ مندز مدیربرنامه های معروف کریستیانو رونالدو را هم تفتیش نموده اند. ظاهراً او یکی از افرادی است که مظنون به فرار های اقتصادیاتی و پولشویی در تعدادی از باشگاه های بزرگ لیگ دسته اول فوتبال پرتغال شناخته شده اند.

طبق اعلام دادستانی پرتغال، در تحقیقات موسوم به عملیات آفساید برای شناسایی عوامل پولشویی و فساد اقتصادی در فوتبال پرتغال، نزدیک به 300 مأمور اقتصادیاتی و پلیس شرکت داشته اند و 76 مورد بازپرسی اجرا شده است. باشگاه های پورتو، بنفیکا، اسپورتینگ لیسبون، براگا، ویتوریا گیمارش، ماریتیمو، اشتوریل و پورتیموننسه باشگاه هایی هستند که زیر ذره بین مقامات پرتغالی قرار گرفته اند.

به همین دلیل املاک مندز از جمله دو خانه او نیز تفتیش شده است. علاوه بر او کارلوس اوسریو دکاسترو، وکیل رونالدو نیز مورد بازپرسی قرار گرفته است.

یکی از حوزه هایی که مقامات پرتغالی برای پیدا کردن سرنخ هایی از پولشویی و فساد اقتصادی روی آن تمرکز نموده اند، مربوط به جابجایی یک دهه اخیر لیگ فوتبال این کشور از جمله فروش بازیکنانی مانند خامس رودریگس، رادامل فالکائو و خرید بازیکنانی همچون ایکر کاسیاس بوده است. شروع این تحقیقات به دنبال افشای بعضی اسناد محرمانه توسط روی پنتو، هکر 31 ساله پرتغالی انجام شده است، کسی که به نقض حریم خصوص و دسترسی غیرقانونی به اطلاعات شخصی و اخاذی متهم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 811

به "تفتیش منزل مدیربرنامه های رونالدو در ارتباط با پرونده پولشویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفتیش منزل مدیربرنامه های رونالدو در ارتباط با پرونده پولشویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید