توافق اولیه باشگاه پرسپولیس با کالدرون

به گزارش سیلور 7، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از توافقات اولیه این باشگاه با سرمربی پیشین سرخپوشان خبر داد.

توافق اولیه باشگاه پرسپولیس با کالدرون

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی خواجه وند درباره پفراینده های حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: ما پفراینده های متعددی داریم که هر کدام، در مرحله مختلفی به سر می برند. مطالبات بخشی از طلبکاران یعنی نیلسون، فرناندو گابریل و چوک پرداخت و این پفراینده ها بسته شده است. رسول پناه با اقدامی مناسب، پفراینده هایی را که از دوره های گذشته مانده، پیگیری کرده است. پفراینده های برانکو، کالدرون و دستیاران آنها محتوم بوده و رسول پناه جداً پیگیر حل مسائل است.

وی که با برنامه فوتبال برتر گفت وگو می کرد، در مورد پفراینده سرمربی پیشین کروات سرخپوشان گفت: رأی پفراینده کالدرون و دستیارانش صادر و ابلاغ شده است که درخواست شرح تفصیلی آن رأی را داشتیم. اگر این شرح به ما ابلاغ شود، تصمیم می گیریم که دادخواستی به دادگاه عالی ورزش بدهیم یا خیر. ما تکلیف داریم به مسائل حقوقی ورود کنیم که اگر این اتفاق به موقع انجام شود و اقدامی احتیاطی نکنیم، باشگاه با محکومیت روبرو می شود. من وظیفه دارم به کارهای حقوقی برسم که باعث شوم مدیرم، مذاکرات بهتری داشته باشد. تماس های خوبی با کالدرون گرفته و توافقات ابتدایی خوبی حاصل شده است. پفراینده برانکو هم جزو برنامه های اصلی رسول پناه است.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره احتمال کسر امتیاز از شاگردان یحیی گل محمدی گفت: ما هنوز در این مقطع نیستیم و پفراینده ها از جنبه حقوقی مدیریت شده است. هیئت مدیره و رسول پناه، تأمین منابع مالی پفراینده های مالی برانکو و دستیارانش را پیش بینی کرده اند تا این پفراینده ها را در اولین فرصت با پرداخت یا مصالحه حل کنیم. در پفراینده کالدرون هم از لحاظ فرایند قانونی زمان داریم. باید در زمان عقد قرارداد و همچنین زمان تصمیم به پایان همکاری، تأمین منابع مالی پیش بینی شود.

خواجه وند درباره هواداری که در دبی، 150 هزار دلار برای قرارداد استوکس به باشگاه پرسپولیس داد و درخواست بازگشت این مبلغ را کرده است، شرح داد: او از جمله طلبکاران ماست و از افرادی است که به باشگاه لطف کرده. ما از این موارد متعدد داریم که باید به موقع به تعهدات آنها عمل می شد، اما من در جریان این چک نبودم. اصولاً افراد حقوقی باشگاه ها را خیلی در جریان قراردادها قرار نمی دهند. رسول پناه پیگیر کارهای این هوادار است و اختلافاتی بر سر این مسئله داشتیم که پرداخت به دلار باشد یا چک. ما ذی حساب داریم و شرکتی دولتی محسوب می شویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1169

به "توافق اولیه باشگاه پرسپولیس با کالدرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق اولیه باشگاه پرسپولیس با کالدرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید