توسعه شهر محمدیه را با نظر معتمدین و صاحب نظران محقق می کنیم

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران، نشست صمیمی اعضای شورای شهر و شهردار محمدیه با معتمدین این شهر و ناحیه شهری مهرگان عصر دوشنبه در سالن اجتماعات شورای شهر برگزار گردید.

توسعه شهر محمدیه را با نظر معتمدین و صاحب نظران محقق می کنیم

علی کاظمی علی آبادی دراین نشست گفت: متاسفانه در مدت کوتاهی شهر محمدیه به دلیل نداشتن ثبات مدیریتی دچار آسیب و چالش های جدی شد که مردم و شهر متضرر شدند ولی خوشبختانه با کوشش همکارانم در شورا و با انتخاب نخستین شهردار زن هم اینک این شهر در مسیر توسعه و سازندگی قرار گرفته است.

رئیس شورای شهر محمدیه اعلام کرد: به خرد جمعی باور داریم لذا یکی از اهداف شورا در آینده بهرمندی از نقطه نظر معتمدین و بزرگان شهری است که می تواند ما را در خدمت رسانی و توسعه و سازندگی یاری کند که این رویکرد مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی توضیح داد: خوشبختانه شهرداری محمدیه در مدتی که شهردار جدید معرفی شده توانسته خدمات خوبی به مردم ارائه کند که در اولین گام پرداخت اکثر بدهی ها و همچنین به روز کردن پرداخت حقوق پرسنل و شروع کارهای عمرانی از موفقیتهایی است که می تواند به رونق اقتصادی شهر هم یاری کند.

کاظمی یادآورشد: ثبات مدیریتی رمز موفقیت در کارهاست و در گذشته با حضور شهردار اسبق جناب آقای زاهدپور که 9 سال مدیریت شهری را بر عهده داشت بهترین خدمات برای شهروندان رقم خورد و امیدواریم ما نیز در این مسیر گام برداریم و با ثبات مدیریتی به تحقق برنامه ها یاری کنیم.

وی افزود: شورا و شهرداری محمدیه همواره در نوع خدمت رسانی به مردم پیشگام بوده و در دوره کنونی هم کوشش خواهیم کرد این روند با پشتکار و کوشش شورا و شهردار محمدیه که روزانه 18 ساعت وقت می گذارد کارهای موثری انجام گردد.

رئیس شورای شهر محمدیه جذب سرمایه گذاری را از الویت های مهم شورا دانست و گفت: با استفاده از توان بخش خصوصی برای آبادانی شهر اقدام خواهیم کرد.

کاظمی به شهرستان شدن محمدیه نیزاشاره کرد و افزود: این موضوع از خواسته های بحق مردم بخش محمدیه است که در وزارت کشور درحال آنالیز است و با توجه به اهمیت موضوع شورا با جدیت پیگیر آن است و امیدواریم با آن موافقت گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 93

به "توسعه شهر محمدیه را با نظر معتمدین و صاحب نظران محقق می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه شهر محمدیه را با نظر معتمدین و صاحب نظران محقق می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید