حاشیه بازی پرسپولیس - تراکتورسازی، حضور حدود 20 هزار تماشاگر و شعار علیه فروزان، برانکو با داوران آمد

به گزارش سیلور 7، در فاصله نزدیک به یک ساعت مانده به شروع دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی حدود 20 هزار طرفدار در استادیوم حضور دارند. - اخبار ورزشی -

حاشیه بازی پرسپولیس - تراکتورسازی، حضور حدود 20 هزار تماشاگر و شعار علیه فروزان، برانکو با داوران آمد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15 امروز (یکشنبه) در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در حالی که با اعلام باشگاه پرسپولیس تمام بلیت های این دیدار به فروش رسیده است اما در فاصله نزدیک به یک ساعت مانده به شروع مسابقه تنها حدود 20 هزار طرفدار در استادیوم حضور دارد.

مهدی جهانی خواننده پاپ کشورمان همانطور که قبلا هم اعلام شده بود دقایقی را به طور زنده به اجرای مراسم در استادیوم آزادی پرداخت که با استقبال طرفداران دو تیم همراه بود.

در حالی که اکثر طرفداران پرسپولیس در قسمت های مسقف استادیوم حضور دارند تا از بارش باران در امان باشند، طرفداران تراکتورسازی با شعارهای مختلف به شدت تیم خود را تشویق می نمایند. طعنه تراکتوری ها به پرسپولیس با تشویق کاشیما

تعدادی از تماشاگران حاضر در استادیوم هنگام اجرایی برنامه مهدی جهانی با تلفن همراه خود عکس انداختند.

برانکو ایوانکوویچ به همراه زلاتکو به صورت همزمان با داوران مسابقه برای بازدید از چمن استادیوم وارد زمین شد که به شدت مورد تشویق طرفداران پرسپولیس نهاده شد.

کاورهای که روی چمن استادیوم کشیده شده بود، جمع آوری شد.

طرفداران دو تیم دقایقی درگیری لفظی شدیدی با یکدیگر پیدا کردند که در این مسئولان استادیوم صدای سیستم صوتی را زیاد کردند تا صدای طرفداران دو تیم به یکدیگر نرسد.

محسن فروزان اولین بازیکنی بود که برای گرم کردم وارد زمین شد و به شدت مورد تشویق طرفداران تیمش نهاده شد.

طرفداران پرسپولیس نیز با ورود فروزان شعارهایی را علیه این بازیکن سر دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 101

به "حاشیه بازی پرسپولیس - تراکتورسازی، حضور حدود 20 هزار تماشاگر و شعار علیه فروزان، برانکو با داوران آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه بازی پرسپولیس - تراکتورسازی، حضور حدود 20 هزار تماشاگر و شعار علیه فروزان، برانکو با داوران آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید