حل مسائل مسکن مهر پردیس با تعامل سایر وزارتخانه ها

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران، با تغییر وزیر راه و شهرسازی و در پی آن انتصاب مدیرعامل شهر جدید پردیس، این شهر در کانون توجهات وزارت راه و شهرسازی و سایر وزارت خانه های مرتبط با تأمین زیرساخت های شهری، اجتماعی و خدماتی قرار گرفته و ارتقای کیفیت زندگی ساکنان این شهر جدید در کنار کوشش برای تکمیل پروژه های مسکن مهر مورد توجه جدی مسئولان این شهر واقغ شده؛ موضوعی که همواره در سال های اخیر خواسته بخش اعظمی از پردیس نشینان بوده است. به نظر می رسد تغییر مدیریت این شهر می تواند برای اعمال نظرات ساکنان مسکن مهر مؤثر باشد.

حل مسائل مسکن مهر پردیس با تعامل سایر وزارتخانه ها

در همین زمینه سید مهدی راهنمایی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در دیدار با پیمانکاران پروژه های مسکن مهر این شهر جدید با تأکید بر اینکه ما در این دوره شاهد رشد شهرهای جدید و قرارگیری آن ها در مرحله بلوغ بوده ایم گفت: خوشبختانه در کنار تمامی اقدامات لازم برای تأمین خدمات زیربنایی، بحث های اجتماعی جهت ارتقای کیفیت زندگی در این مناطق به جد در حال پیگیری بوده و در دستور کار قرار گرفته است.

راهنمایی با بیان اینکه بین شهرهای جدید مسئله پردیس باید به طور خاص پیگیری گردد گفت: در این مسیر انتظار داریم تا با توجه به گستردگی مسائل پردیس، برگزاری جلسه شورای مسکن با حضور تمامی دستگاه های خدمات رسان امری ضروری بوده که باید از این به بعد در دستور کار قرار گیرد.

این مقام مسئول در این خصوص ادامه داد: در این مسیر از نمایندگان حوزه انتخابیه انتظار داریم تا ردیف اعتباری لازم برای تأمین زیرساخت های شهری معین شده و برای یاری به شهر تزریق گردد.

وی همچنین تأکید کرد: در زمینه کسری واحدهای پردیس نیز برنامه ای تهیه و تدابیر لازم را در این جهت اتخاذ کردیم که با یاری شورایعالی معماری و شهرسازی می توانیم آن ها را عملیاتی کنیم.

راهنمایی در ادامه سخنان خود اضافه نمود: در این مسیر از بخش قضایی شهرستان پردیس نیز درخواست داریم تا هرچه سریعتر آرای قطعی مسائل فاز 8 را صادر و گشایشی برای معین تکلیف بخشی از پروژه های این منطقه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با تأکید براینکه مسائل پردیس قطعا با برنامه ریزی و تعامل سازنده بین وزارتخانه های راه، نفت، نیرو و کشور کاملا قابل حل است گفت: مطمئنا شرکت عمران به تمام سازندگانی که هدف اتمام پروژه ها را دارند یاری خواهد نمود اما بدون شک با آن دسته از پیمانکارانی که قصد توقف پروژه ها و عدم تحویل واحدها طبق چارچوب منعقد شده را دارند برخورد خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: شرکت عمران این امید را به تمامی متقاضیان خواهد داد که هیچ پروژه ای را بلاتکلیف باقی نخواهد گذاشت چراکه دیگر زمانی برای فرصت سوزی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 111

به "حل مسائل مسکن مهر پردیس با تعامل سایر وزارتخانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مسائل مسکن مهر پردیس با تعامل سایر وزارتخانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید