خبرنگاران میزان رعایت پروتکل ها در البرز به 80 درصد رسید

به گزارش سیلور 7، کرج - خبرنگاران - سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیان کرد که میزان رعایت پروتکل ها و الزامات مربوط به محدودیت های اجتماعی در این استان به 80 درصد رسیده است.

خبرنگاران میزان رعایت پروتکل ها در البرز به 80 درصد رسید

دکتر مهرداد بابایی روز سه شنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: میزان رعایت پروتکل ها و الزامات محدودیت های کرونا تا روز دوم اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در استان 76 درصد بود که به 80 درصد رسیده است.

وی ادامه داد: میزان رعایت پروتکل ها تا پیش از اجرای این طرح در استان البرز به حدود 50 درصد رسیده بود هرچند که در موج نخست کرونا 90 درصد ثبت شد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از مردم خواست با رعایت بیشتر الزامات و پروتکل های اجتماعی و بهداشتی زنجیره شیوع کرونا را قطع نموده و از عواقب خطرناک شیوع این ویروس پیشگیری نمایند.

طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیماری از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 2 هزارو 170 نفر در البرز جان باخته و نزدیک به 26 هزار نفر به تخت های بستری بیمارستان ها انتقال یافته اند.

روزانه به طور متوسط 115 نفر از بیماران بدحال کووید 19 در بیمارستان های البرز بستری می شوند و میزان اشغال تخت ها در این استان به بالای 800 نفر در روز رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1380

به "خبرنگاران میزان رعایت پروتکل ها در البرز به 80 درصد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران میزان رعایت پروتکل ها در البرز به 80 درصد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید