خدمه پرواز هواپیمایی ترکیه دسته جمعی پناهنده شدند

به گزارش سیلور 7، خدمه پرواز هواپیمایی ترکیه که از استانبول راهی تورنتو بود بعد از نشستن این پرواز در فرودگاه دسته جمعی به کانادا پناهنده شدند.

خدمه پرواز هواپیمایی ترکیه دسته جمعی پناهنده شدند

بهترین تجربه سفر را با قیمت تور لحظه آخری ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش اعتمادآنلاین، پایگاه اطلاع رسانی ایرپورت هاپیر نوشت، تمامی خدمه این پرواز به علت شرایط بد معیشتی بعد از نشستن هواپیما در فرودگاه تورنتو از کانادا تقاضای پناهندگی کردند.

به نوشته این پایگاه ترکیه ای متخصص در امور اخبار هوانوردی، خدمه پرواز کارت های شناسایی و گذرنامه های خود را در اتاق محل اسکان شان در هتلی در تورنتو رها نموده و درخواست پناهندگی کردند.

ساتکین کوچاق رئیس اتحادیه کارمندان خطوط هوایی ترکیه درباره این حادثه گفته است: به اسم یکی از اعضای شرکت هواپیمایی ملی از چنین اقدامی استقبال نمی کنم. آن ها باید ابتدا استفعا می کردند و بعد می رفتند، اما به هر حال آن ها به علت شرایط بد معیشتی دست به این کار زدند و نگرانی های نسل تازه را بر دوش می کشند.

او می گوید شیوع ویروس کرونا موجب شده مسائل بخش هوانوردی هم افزایش پیدا کند و بسیاری از کارمندان این بخش مجبور شده اند مرخصی بدون حقوق بگیرند.

منبع: فرارو
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1821

به "خدمه پرواز هواپیمایی ترکیه دسته جمعی پناهنده شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمه پرواز هواپیمایی ترکیه دسته جمعی پناهنده شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید