خیابان واکینگ استریت Walking Street پاتایا تایلند

به گزارش سیلور 7، خیابان واکینگ استریت پاتایا بزرگترین و شلوغ ترین جا برای رفتن به پارتی های شبانه در کل تایلند است. تنها چند جای تاپ در بانکوک وجود دارد که به لحاظ تنوع و شلوغی قابل رقابت با خیابان واکینگ استریت پاتایا هستند. خیابان واکینگ استریت پاتایا معروف ترین مکان در شهر پاتایا می باشد که شهرت جهانی دارد و سالانه افراد زیادی یا از آن بازدید می نمایند و یا در خصوص آن سرچ می نمایند. با ما همراه باشید تا این خیابان معروف را برایتان معرفی نماییم.

خیابان واکینگ استریت Walking Street پاتایا تایلند

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

خیابان واکینگ استریت یک خیابان یک کیلومتری است که ابتدای آن از جاده ساحلی آغاز می گردد و در بالی هایی پلازا پایان پیدا می نماید. در خیابان واکینگ استریت پاتایا تقریبا تمام ساختمان های دو طرف خیابان را کافه ها و کلوب های شبانه و رستوران تشکیل داده اند. هر کدام از خیابان های فرعی واکینگ استریت -که از یکطرف 14 تا و از طرف دیگر 16 هستند و تعدادی خیابان با اسامی خاص هم بین آنها وجود دارد- اکثرا شبیه هم هستند. نکته قابل توجه درباره خیابان واکینگ استریت این است که در اینجا چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد و به قدری تفریحات این خیابان گسترده است که می توانید کل هفته را هر شب در یک جای جدید سپری کنید.

خیابان واکینگ استریت پاتایا کجاست؟

خیابان واکینگ استریت در واقع بخشی از جاده ساحلی پاتایا است. اگر جهت اصلی آسفالته را به سمت چپ بپیچید به جاده جنوبی پاتایا (پاتایا تایی) می رسید که در اینجا وسایل نقلیه می توانند وارد محوطه آجر فرش شده واکینگ استریت در ساعت های بین 2:00 تا 18:00 شوند. در انتهای جاده یک طرفه به اسکله بالی هایی و نماد معروف شهر پاتایا می رسید. جاده سومی که در انتهای جنوبی پاتایا واقع شده است شما را به شهر بر می گرداند.

در هیچ جای پاتایا به اندازه خیابان واکینگ استریت تفریحات شبانه وجود ندارد. اکثر کوچه های فرعی واکینگ استریت که به جاده دوم پاتایا منتهی می شوند نیز به کلوب های شبانه و کسب و کار مربوط به آن اختصاص دارند. خیابان واکینگ استریت روی انواع مختلفی از بار و کلوب متمرکز است؛ بنابراین می توانید کلوب مورد نظرتان را براحتی پیدا کنید. واکینگ استریت از انتهای جاده ساحلی آغاز می گردد و در ابتدای آن اکثرا رستوران قرار گرفته است و بعد از آن به go-go بار و beer بار می رسید. در نیمه های خیابان به درخت معروف واکینگ استریت می رسید که تنها درخت این خیابان است. در اطراف این درخت اکثرا کلوپ ها و بارهای ladyboy را می بینید. اگر واکینگ استریت را ادامه دهید به اسکله بالی هایی می رسید. در واکینگ استریت تعدادی مزون و جواهر فروشی و همینطور هتل ها و مهمانخانه هایی وجود دارند که بهترین آنها سیام بی شور ریزورت اند اسپاست.

منبع: نت تای
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 239

به "خیابان واکینگ استریت Walking Street پاتایا تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیابان واکینگ استریت Walking Street پاتایا تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید