خیانت پیکه به مسی لو رفت ، نقش مدافع بارسا در جدایی فوق ستاره آرژانتینی از تیم محبوبش

به گزارش سیلور 7، لیونل مسی در تابستان 2021 بارسلونا را ترک کرد و اکنون ادعا شده که جرارد پیکه به متقاعد کردن باشگاه برای جدایی فوق ستاره آرژانتینی یاری نموده است.

خیانت پیکه به مسی لو رفت ، نقش مدافع بارسا در جدایی فوق ستاره آرژانتینی از تیم محبوبش

به گزارش خبرنگاران به نقل از میرور، جرارد پیکه که بیش از یک دهه هم تیمی مسی در بارسلونا بود، دو سال پیش برای جدایی لیونل مسی از این تیم نقش تاثیرگذاری داشت.

مسی در تابستان 2021 پس از خاتمه دوران طولانی هم تیمی با غول های کاتالونیا، طی قراردادی دو ساله به پاری سن ژرمن پیوست. این یک خداحافظی پر از اشک از سوی ستاره آرژانتینی بود که به صورت شفاهی برای قرارداد تازه با بلوگرانا به توافق رسیده بود، اما معامله ممکن نشد.

بارسا به علت قوانین سختگیرانه مالی لالیگا و شرایط نامطمئن باشگاه، نتوانست قرارداد فوق ستاره آرژانتینی را تمدید کند. مسی تا آخرین لحظه از این تصمیم آگاه نشد و شنیدن این خبر از خوان لاپورتا رئیس باشگاه، این بازیکن را متحیر کرد.

این آخرین سناریویی بود که بارسلونا می خواست اتفاق بیفتد و آنها تمام تابستان را صرف ارزیابی راه های تمدید اقامت این بازیکن نموده بودند. موضع آنها چه در ملأ عام و چه در برابر مسی این بود که قرارداد تازهی امضا خواهد شد، اما در نهایت آنها متوجه شدند که این اتفاق نخواهد افتاد.

گزارشی در The Athletic ادعا نموده است که پیکه یک چهره کلیدی در متقاعد کردن لاپورتا بود که رفتن مسی اصلا چیز بدی نخواهد بود و باشگاه می تواند بدون فوق ستاره قدیمی خود هم رکورددار باشد و اوضاعش بهبود یابد.

پس از یک مسابقه سخت در اولین بازی در پاریس، مسی در این فصل 19 گل به ثمر رسانده و 20 پاس گل داده و از خوشحالی خود از سازگاری با زندگی در فرانسه در این فصل صحبت نموده است. با این حال، آینده او در پاری سن ژرمن مبهم تر از همواره به نظر می رسد، زیرا مذاکرات قرارداد او به وسیله غول های لیگ یک متوقف شده است.

مسی در اوایل این ماه در جریان شکست تیمش مقابل لیون هو شد و این امر نشان دهنده روابط ناآرام بین این بازیکن و طرفداران باشگاه بود. از آنجا که پاری سن ژرمن سال جاری بار دیگر از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد، انتظار می رود در تابستان سال جاری تغییراتی در پروژه های آنها ایجاد گردد.

در اوایل این ماه، روسای جابجایی بارسلونا تایید کردند که تماس هایی با مسی در خصوص بازگشت احتمالی به نیوکمپ برقرار شده است. بعلاوه پیشنهادی برای فوق ستاره آرژانتینی از عربستان سعودی روی میز وجود دارد، اما او ترجیح می دهد در فوتبال اروپا بماند.

مسی از پاسخگویی به تماس های تلفنی از طرف مذاکره کننده نزدیک به لاپورتا خودداری نموده است. در همین حال، رئیس بارسا قصد داشت در جریان بازدید از جوایز توپ طلا در پاریس در ماه اکتبر با ستاره سابق خود ملاقات کند، اما این کوشش ها ناموفق بود.

با این حال بارسا به کوشش های خود برای بازگشت مسی ادامه می دهد، به همین علت مجبور است پیش از فصل آینده پس انداز مالی قابل توجهی داشته باشد.

  • پدیده فوتبال دنیا با 200 گل از رونالدو و مسی جلو زده است
  • 20 حقیقت خواندنی در خصوص دیه گو مارادونا | روزی که اسطوره از مسی دفاع کرد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2276

به "خیانت پیکه به مسی لو رفت ، نقش مدافع بارسا در جدایی فوق ستاره آرژانتینی از تیم محبوبش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیانت پیکه به مسی لو رفت ، نقش مدافع بارسا در جدایی فوق ستاره آرژانتینی از تیم محبوبش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید