تور ارزان دبی: جام جهانی باشگاه ها در انتظار معرفی قهرمانان آسیا و آمریکای جنوبی، شروع مسابقات از 13 بهمن در ابوظبی

به گزارش سیلور 7، فدراسیون جهانی فوتبال دوم ماه فوریه را به عنوان تاریخ پیشنهادی جهت شروع جام جهانی باشگاه ها در ابوظبی اعلام نموده است.

تور ارزان دبی: جام جهانی باشگاه ها در انتظار معرفی قهرمانان آسیا و آمریکای جنوبی، شروع مسابقات از 13 بهمن در ابوظبی

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگاران، براساس اعلام فیفا؛ در صورت موافقت و هماهنگی نهایی کشور میزبان و فیفا جام جهانی باشگاه ها از دوم تا 12 فوریه در کشور امارات برگزار خواهد شد.

ابوظبی در سال های 2009، 2010، 2017 و 2018 نیز میزبان این مسابقات بوده و پس از انصراف ژاپن در سال 2021 برای پنجمین بار امتیاز میزبانی از این رقابت ها را به دست آورده است.

حضور چلسی، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، الاهلی مصر، قهرمان آفریقا، اوکلند سیتی استرالیا، قهرمان اقیانوسیه، مونتیری مکزیک قهرمان کونکاکاف و الجزیره امارات به عنوان نماینده کشور میزبان در این رقابت ها قطعی شده و تنها فیفا در انتظار معرفی دو قهرمان آسیا و آمریکای جنوبی است.

قهرمان آسیا از بین دو تیم الهلال عربستان و پوهانگ استیلرز کره جنوبی انتخاب می گردد و در آمریکای جنوبی نیز بین تیم های فلامینگو و پالمیراس برزیل یک تیم به عنوان قهرمان و نماینده این قاره انتخاب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1923

به "تور ارزان دبی: جام جهانی باشگاه ها در انتظار معرفی قهرمانان آسیا و آمریکای جنوبی، شروع مسابقات از 13 بهمن در ابوظبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: جام جهانی باشگاه ها در انتظار معرفی قهرمانان آسیا و آمریکای جنوبی، شروع مسابقات از 13 بهمن در ابوظبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید