پیروزی نمایندگان چین مقابل تیم هایی از استرالیا و تایلند

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران، در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که امروز سه شنبه در کشورهای مختلف شروع شده است تیم فوتبال گویژو رینه چین که در گروه هشتم واقع شده است، پیروز شد با نتیجه 2 بر یک تیم سنترال کوآسک مارینرز استرالیا را شکست بدهد. موسلموویچ و کئو بو در دقایق 84 و 86 برای گوئیژو گلزنی کردند و تک گل تیم سنترال هم از روی نقطه پنالتی توسط داکه در دقیقه 43 به ثمر رسید.

پیروزی نمایندگان چین مقابل تیم هایی از استرالیا و تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

در دیگر دیدار این گروه تیم های کاشیوا ریسول ژاپن و سامسونگ کره جنوبی به تساوی بدون گل رسیده بودند. به این ترتیب در گروه هشتم تیم کاشیوا با 10 امتیاز در صدر جدول واقع شده است و تیم های گوئیژو رن، سنترال کوئست و سامسونگ به ترتیب با 4، 4 و سه امتیاز در رده های بعدی هستند.

همچنین در گروه ششم تیم گوانجو اوگرانده چین به پیروزی پر گلی رسید و پیروز شد تیم موآتگ سونگ یونایتد تایلند را با نتیجه 4 بر یک شکست بدهد. گل های این مسابقه را میروکی (دو بار در دقایق 40 و 42)، ژنگ ژی (دقیقه 52) و فنژ (دقیقه 84) برای نماینده چین به ثمر رساندند. تک گل تیم مواتگ سونگ هم توسط ماسوک در دقیقه 54 وارد دروازه حریف شد.

در دیگر بازی گروه F هم جئونبوک هیوندای کره جنوبی مقابل اواراواردز ژاپن شکست 2 بر صفر را در ثانیه های پایانی بازی با تساوی 2 بر 2 عوض کرد. ناسو (3) و تسوکاسا اومساکی (7) برای اوراواردز گلزنی کردند و اولیویر جونیور (51) و سئو سانگ مین (1+90) گل های مقابل اواراواردز ژاپن را به ثمر رساندند.

در گروه ششم تیم گوانجو با 10 امتیاز در رده اول واقع شده است. تیم هیوندای کره جنوبی شش امتیازی شد تا در رده دوم قرار بگیرد. اواراواردز و مواتگ سونگ هم به ترتیب با چهار و یک امتیاز در رده های سوم و چهارم هستند.

روز نخست از هفته چهارم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز و امشب با برگزاری دیدارهای زیر پیگیری می گردد:

گروه B:

* الاتفاق عربستان - الشباب امارات، ساعت 21:30، استادیوم ملک محمد بن فهد

گروه D:

* الریان قطر - العین امارات، ساعت 20:10، استادیوم احمد بن علی

* استقلال ایران - الهلال عربستان، ساعت 21، استادیوم آزادی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 331

به "پیروزی نمایندگان چین مقابل تیم هایی از استرالیا و تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی نمایندگان چین مقابل تیم هایی از استرالیا و تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید