درخواست مهم ساپینتو برای کنار گذاشته شدن چند استقلالی قبل از دربی

به گزارش سیلور 7، مربی پرتغالی استقلال حالا که فتح الله زاده این باشگاه را ترک کرده، نسبت به ادامه فعالیت برخی نزدیکان و افراد مورد اعتماد این مدیر ناراحت است.

درخواست مهم ساپینتو برای کنار گذاشته شدن چند استقلالی قبل از دربی

، رابطه ریکاردو ساپینتو و علی فتح الله زاده در مدت حدود 7 ماه مدیریت او در باشگاه استقلال هیچوقت خوب نبود؛ اگرچه دو طرف تا قبل از پیش آمدن ماجراهای مالی همیشه در انظار عمومی احترام یکدیگر را نگه می داشتند اما در پشت پرده اختلافات زیادی وجود داشت.

همزمان با مسائل مالی استقلال این اختلافات به رسانه ها نیز کشیده شد و حتی چند بار ساپینتو علیه مدیرعامل پیشین آبی ها نیز به مصاحبه پرداخت. بعد از جدایی فتح الله زاده نیز خبری منتشر شد که او بعداز بازی با فولاد قصد برکناری ساپینتو را داشته است.

در چنین فضایی ساپینتو هیچ گاه نتوانست با نزدیکان فتح الله زاده نیز ارتباط خوبی برقرار کند. مربی پرتغالی استقلال حالا که فتح الله زاده این باشگاه را ترک کرده، نسبت به ادامه فعالیت برخی نزدیکان و افراد مورد اعتماد این مدیر ناراحت است.

سرمربی استقلال از مدیران باشگاه استقلال خواسته که اجازه حضور نزدیکان فتح الله زاده در کنار تیم را ندهد و اینطور احساس می کند که آنها قصد برهم زدن تمرکز او و تیمش قبل از دربی را دارند.

با این شرایط چه بسا بعد از بازی با پرسپولیس ساپینتو در مصاحبه های خود صحبت هایی را در خصوص این ماجرا بر زبان آورد.

این در حالی است که چند روز قبل حجت کریمی با تصمیم هیات مدیره همه حکم های مشاوره ای که فتح الله زاده و مدیران قبلی برای نزدیکان خود صادر کرده بودند را باطل کرد اما ظاهرا هنوز برخی مدیران از دوره قبل در کنار تیم هستند و همین موضوع موجبات نارضایتی ساپینتو را فراهم کرده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 فروردین 1402 بروزرسانی: 30 فروردین 1402 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2278

به "درخواست مهم ساپینتو برای کنار گذاشته شدن چند استقلالی قبل از دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مهم ساپینتو برای کنار گذاشته شدن چند استقلالی قبل از دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید