درخواست پیشکسوتان از گل محمدی، پروین خواهان مبارزه با فساد شد

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران، درحالی که مهلت ثبت نام برای حضور در انتخابات ریاست هیات فوتبال استان تهران امروز یکشنبه به سرانجام می رسد، سه پیشکسوت مطرح و شناخته شده فوتبال ایران در ملاقات با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خواهان توجه ویژه به این بخش شدند.

درخواست پیشکسوتان از گل محمدی، پروین خواهان مبارزه با فساد شد

علی پروین، بیژن ذوالفقارنسب و حسن روشن روز شنبه به ملاقات رضا گل محمدی رفتند و ساعتی را با وی در خصوص مشکلاتی که در فوتبال تهران وجود دارد صحبت کردند. پیشکسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که سالها در فوتبال تهران بازی و مربیگری نموده اند از مدیرکل ورزش استان خواستند با فساد و دلالی در فوتبال تهران برخورد نمایند.

پروین در این ملاقات تاکید نمود همه پیشکسوتان و دلسوزان فوتبال خواهان پاک شدن این رشته از دست دلالان و افراد فاسد هستند و در این راستا همه پیشکسوتان از برنامه های گل محمدی برای رسیدن به این هدف حمایت خواهند کرد.

فوتبال تهران سالهاست با رکورد عجیبی روبرو شده و دلالان و افراد فاسد با شرط بندی و اقدامات دیگر در این استان جولان می دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران هم در این ملاقات قول داد تمام تلاشش را برای بهبود شرایط فوتبال تهران انجام دهد و از پیشکسوتان هم یاری بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1130

به "درخواست پیشکسوتان از گل محمدی، پروین خواهان مبارزه با فساد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست پیشکسوتان از گل محمدی، پروین خواهان مبارزه با فساد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید