در تور پکن و شانگهای چه جاذبه هایی را خواهید دید؟

به گزارش سیلور 7، اگر به دنبال پیدا کردن بهترین تور چین هستید، فاکتورهای مختلفی را باید مد نظر قرار دهید. در هر صورت، تور پکن و شانگهای یکی از تورهایی است که برای سفر به چین بسیار مورد استقبال گردشگران و مسافران ایرانی است. چرا که جاذبه های تقریبا کاملی را در برنامه سفر خود جای داده و البته قیمت های معقولی را ارائه می دهد. بیشتر تورهایی که برای چین برگزار می گردد، شاید شما را به شهرهایی مانند هنگ کنگ یا دیگر شهرها ببرند اما بسیار طولانی می شوند. اینکه زمان کافی برای سفر داشته باشید، خود یکی از محدودیت های سفر است. در مجموع ما در مجله گردشگری خبرنگاران برای بازدید از جاذبه های پکن 4 شب و برای بازدید از جاذبه های شانگهای 4 شب را به شما پیشنهاد می دهیم. این زمان برای تماشای جاذبه های اصلی و سفری عالی کافی خواهد بود. اما اینکه چرا خبرنگاران را برای تور چین خود انتخاب کنید را در ادامه خواهید خواند.

در تور پکن و شانگهای چه جاذبه هایی را خواهید دید؟

بهترین ایرلاین برای رسیدن به پکن، از جاذبه های سفر

برای رفتن به چین، ایرلاین های مختلفی پروازهای گوناگونی را به شما پیشنهاد می دهند. در این میان ممکن است با تنها انتخاب یک ایرلاین اشتباه 4 ساعت به پرواز شما اضافه گردد. یعنی پرواز 7 ساعته را 11 ساعته طی نمایید که خستگی بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت. در این صورت زمانی که صبح زود به پکن رسیدید برای آغاز یک روز پر از بازدید انرژی کم می آورید. در ضمن خدمات داخل هواپیما هم بسیار اهمیت دارد. پیشنهاد ما در تور پکن و شانگهای خبرنگاران به شما مسافران، پرواز با ایرلاین ماهان است که نه تنها ارزانترین قیمت را داشته، بلکه بدون توقف و در مدت 7 ساعت شما را به فرودگاه پکن می رساند.

ترانسفر فرودگاهی به دنبال شما آمده و شما را به سمت هتل های 5 ستاره بسیار عالی می برد. صبحانه این هتل ها، یکی از بهترین صبحانه های قاره ای خواهد بود. صبحانه را روز بعد و پس از استراحت، در هتل سفارش داده و با راهنمای تور پکن و شانگهای آماده بازدید از جاذبه های این دو شهر زیبای چین شوید.

بازدید از کاخ تابستانی

از اولین جاذبه هایی که به دیدن آن می روید، منطقه ای بسیار خوش آب و هوا و دل انگیز است. کاخ تابستانی بر روی تپه های سرسبز پکن و در کنار دریاچه کانمینگ واقع شده است. بیشتر گردشگران در این قسمت اگر فرصت نمایند به تور کروز دریاچه هم می روند. این کاخ نمای بی نظیری رو به دریاچه و قایق ها، پل ها، باغ ها و حوضچه ها و کاخ ها دارد. بازدید از این بنای ثبت شده در فهرست میراث جهانی را نباید از دست داد.

کارخانه مروارید

اگر قصد خرید در چین را دارید، چه جایی بهتر از اولین مقصد جاده ابریشم! کالاهایی مانند ابریشم، مروارید و یشم از کالاهای لوکسی بودند که در گذشته از جاده ابریشم می گذشتند. بازدید از کارخانه مروارید نه تنها یک تجربه علمی بی نظیر برای شما خواهد بود، بلکه اگر قصد خرید مروارید پرورشی را دارید، مروارید اصل را از این مکان می توانید تهیه کنید.

شهر ممنوعه پکن و میدان تیان آنمن

دومین جاذبه ای که باید برای بازدید از آن رهسپار شوید، شهر ممنوعه چین است. هر چند که در تور پکن و شانگهای خبرنگاران گفته شده که شما را به دیدن شهر ممنوعه می برند اما در واقع این بازدید، با یک تیر دو نشان زدن است. چرا که قابل گفتن نیست که میدان تیان آنمن در مسیر بازدید از شهر ممنوعه پکن بوده و هر بازدید نماینده ای از آن می گذرد.

بازدید از میدان بین یک ساعت و جاذبه های اطرافش هم یک ساعت زمان لازم دارد. برای شهر ممنوعه حداقل باید بین 3 تا 4 ساعت زمان را در نظر بگیرید.

  • نکته: اگر راهنمای شما به قوانین چین آگاهی داشته باشد، برای راحت تر بودن مسافران، از قبل به صورت آنلاین، بلیط های ورودی را رزرو می نماید. در تورهای خبرنگاران دیگر نیازی ندارید که در صف طولانی گردشگران و باجه بلیط بایستید.

بازدید هر دوی این جاذبه ها، به تنهایی ممکن است که یک روز شما را پر نماید. یادتان باشد که تازه از پرواز 7 ساعته پیاده شده اید و هنوز استراحت نکرده اید. اگر در برنامه های سفر توری دیدید که در روز اوب برای شما بازدید های دیگری هم در نظر گرفته اند، کمی به این موضوع شک کنید.

یکی از خوبی های تور پکن و شانگهای خبرنگاران این است که پس از بازدید شهر ممنوعه و جاذبه های اطراف میدان تیان آنمن، به شما وقت آزاد در سفر برای خرید و گشت و گذار در میان مردم را می دهد. پس از آن به هتل برای استراحت، بازگردانده می شوید تا از تفریحات هتل 5 ستاره خود لذت ببرید.

مراسم چای چینی ها

در انتخاب تور مناسب برای سفر به چین خود به دنبال تورهایی بگردید که تنها بازدید از بناهای تاریخی را در برنامه سفر خود نگنجانده باشند. آشنا شدن با فرهنگ مردم چین هم یکی از جذابیت های سفر است. در کشور چین، آداب و رسوم خاصی برای صرف چای عصرانه دارند. نوشیدن چای عصرانه، در مراسم چای چینی ها یکی دیگر از جاذبه های این کشور است. در تور پکن و شانگهای چین خبرنگاران تنها با بناهای تاریخی روبرو نخواهید بود؛ بلکه با آداب و رسوم جالب و دیدنی مردم چین همراه می شوید.

خیابان خرید وانگفوجینگ

هر چند که برای خرید این خیابان را به شما پیشنهاد می دهیم اما اینجا تنها با بوتیک ها سر و کار نخواهید داشت. اینجا می توانید انواع و اقسام غذاهای چینی مخصوصا غذاهای خیابانی چینی را ببینید.

دیوار چین

از دیگر جاذبه هایی که در تور پکن و شانگهای خبرنگاران به دیدن آن خواهید رفت، دیوار چین است. برای آشنایی بیشتر با این جاذبه بی نظیر جهانی قبل از سفر بیشتر مطالعه کنید.

  • دیگر جاذبه های تور پکن و شانگهای خبرنگاران در روز سوم سفر: بازدید از کارخانه یشم، نمای بیرونی پارک المپیک و ورزشگاه لانه پرنده، مرکز طب سنتی و البته گشت های خرید

برج تلویزیون شانگهای

در تور پکن و شانگهای خبرنگاران با رفتن به بالای برج تلویزیون می توانید نمایی پانورامیک از شهر شانگهای داشته باشید. تمام جاذبه های شانگهای را از دور و از تراس برج خواهید دید. این برج دو تراس برای تماشای منظره شهر دارد. برج تلویزیون شانگهای جزو بلندترین برج های مخابراتی دنیاست.

بازدید از کارخانه ابریشم در تور پکن و شانگهای

برای خرید ابریشم عالی و بدون الباف مصنوعی (ابریشم اصل) می توانید به دیدن کارخانه ابریشم در شانگهای بروید. در این کارخانه نه تنها با شیوه تهیه نخ ابریشم و بافندگی آن آشنا می شوید، بلکه پارچه های مناسبی برای خرید هم پیدا خواهید نمود. اینجا مکانی قابل اطمینان برای خرید پارچه های تماما ابریشمین است.

از دیگر جاذبه هایی که در تور پکن و شانگهای می بایست از آن ها دیدن نمایید:

  • موزه تاریخ شانگهای از جمله جذاب ترین موزه های این شهر است که باید حتما از آن دیدن کنید.
  • برای آشنایی با نوع معماری و تفکر چینی حتما باید با شیوه های باغ آرایی چینی ها آشنا شد. به همین خاطر در تور پکن و شانگهای خبرنگاران شما را به تماشای باغ یو شانگهای خواهند برد. برای آشنایی بیشتر با این باغ به سایت travelchinaguide.com مراجعه کنید.
  • برای خرید هم بازار یویوآن و خیابان نانجینگ را به شما پیشنهاد می دهیم.
منبع: الی گشت
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 127

به "در تور پکن و شانگهای چه جاذبه هایی را خواهید دید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تور پکن و شانگهای چه جاذبه هایی را خواهید دید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید