در فرایند اپلای برند دانشگاهی که تحصیل نموده ایم مهمتر هستش یا معدل؟

    به گزارش سیلور 7،
  • یکی از سوالاتی که همیشه از ما پرسیده می گردد این است که آیا برای اینکه شانس دریافت پذیرش همراه با فاند داشته باشیم حتما باید در دانشگاه های معتبر ایران مانند دانشگاه تهران، شریف و ... تحصیل نموده باشیم ؟
  • آیا افرادی که در دانشگا ه های آزاد، پیغام نور، غیر انتفاعی و غیره تحصیل نموده اند می توانند اپلای نمایند و بورسیه بگیرند؟
  • همانطور که پیشتر اشاره شد، غیر از چند دانشگاه سراسرى تهران که ممکن است به شما در دریافت پذیرش و فاند در آمریکا یاری نمایند، دانشگاه هاى دیگر تفاوت چندانى در این فرایند ندارند.

    دلیل تاثیر مثبت دانشگاه هاى سراسرى تهران هم بیشتر به این خاطر است که تعداد بسیارى از فارغ التحصیلان این دانشگاه ها به خارج از کشور رفته و اساتیدشان به سبب آن ها با این دانشگاه ها آشنا شده اند.

در فرایند اپلای برند دانشگاهی که تحصیل نموده ایم مهمتر هستش یا معدل؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

فارغ از اینکه در کدام دانشگاه ایران تحصیل نموده اید، شانس دریافت پذیرش همراه با فاند برای شما را رزومه شما مشخص می نماید که می توان به موارد مهمی از قبیل معدل، مقالاتی که در ژورنال های معتبر چاپ نموده اید، نمرات آزمون های زبان، GRE و ... اشاره نمود.

  • پس اگر در یک دانشگاه معمولی تحصیل نموده اید و معدل خوبی دارید اصلا ناامید نباشید چرا که معدل بالا یکی از موارد بسیار تاثیر گذار در فرایند اخذ پذیرش برای شما به حساب می آید. کوشش کنید رزومه قوی و موثری از خود تهیه نموده و در آزمون های زبان، GRE و ... نمرات بالا کسب کنید.
  • پس اگر از دانشگاه خیلى معتبرى فارغ التحصیل نشده اید نگران نباشید! بیشتر اساتید در آمریکا دانشگاه هاى ایران را نمیشناسند و شما با معدل خوب میتوانید به دریافت پذیرش و فاند امیدوار باشید
  • منبع: ایزی اپلای
    انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1289

    به "در فرایند اپلای برند دانشگاهی که تحصیل نموده ایم مهمتر هستش یا معدل؟" امتیاز دهید

    امتیاز دهید:

    دیدگاه های مرتبط با "در فرایند اپلای برند دانشگاهی که تحصیل نموده ایم مهمتر هستش یا معدل؟"

    * نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید