دستگیری یک نفر حین حفاری غیرمجاز در گرگان

به گزارش سیلور 7، فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از دستگیری یک نفر در حین حفاری در گرگان اطلاع داد.

دستگیری یک نفر حین حفاری غیرمجاز در گرگان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان، حسین گلوی امروز چهارشنبه 20 آذر 98 با اعلام این خبر گفت: روز گذشته بر اساس اخبار واصله از سوی منابع خبری این یگان ملی بر حفاری غیرمجاز در محدوده شهر گرگان اکیپی از ماموران پایگاه عملیاتی مرکز استان با همکاری نیروی انتظامی پس از کسب نیابت قضایی به منطقه اعزام شدند.

او با اشاره به این که پس از انجام عملیاتی ضربتی یک نفر در حین حفاری در منزل شخصی دستگیر شد، افزود: این فرد پس از ضبط ادوات حفاری برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی گلستان با تاکید بر این که مشارکت مردم در شناسایی حفاران غیرمجاز و تجاوزگران به آثار با ارزش تاریخی ستودنی است، یادآور شد: حفظ میراث یک سرزمین مقوله ای همگانی در تمامی تمدن های بشری است و هیچ جامعه ای نیست که بدون پشتوانه هویت فرهنگی بتواند در جهت توسعه گام بردارد؛ از همین رو حفظ آنچه که به عنوان مواریث گذشتگان از آن یاد می گردد، وظیفه خطیر و سنگینی است که به دوش تک تک آحاد یک ملت سنگینی می نماید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 686

به "دستگیری یک نفر حین حفاری غیرمجاز در گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری یک نفر حین حفاری غیرمجاز در گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید