ملاقات سرپرست اداره کل کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده انتظامی استان

به گزارش سیلور 7، سرپرست ادراه کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد شنبه نهم آذر 98 با فرمانده انتظامی استان ملاقات کرد.

ملاقات سرپرست اداره کل کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده انتظامی استان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی در این ملاقات با تقدیر از همکاری و زحمات ارزشمند نیروی انتظامی در تعامل با این اداره کل گفت: نیروی انتظامی در صیانت از میراث فرهنگی که هویت تاریخی مردم کهگیلویه و بویراحمد بوده کوشش های زیادی نموده است.

او با بیان این که سالانه گردشگران زیادی از جاذبه های گردشگری استان بازدید می نمایند، اضافه کرد: نیروی انتظامی در تامین امنیت گردشگرانی که به نقاط مختلف استان سفر می نمایند نقش بسزایی دارد.

صفایی از برگزاری جشنواره برفی در آینده نزدیک خبرداد و توضیح داد: از تمام دستگاه های اجرایی استان به ویژه نیروی انتظامی انتظار می رود همکاری لازم را برای برگزاری هرچه با شکوه تر این جشنواره داشته باشند.

سردار مهدی انصاری فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان این که امروز نیروی انتظامی به دنبال فرهنگ سازی در حوزه های محتلف است، گفت: آمادگی کامل داریم تا برای توسعه استان به خصوص گردشگری و صیانت از آثار تاریخی گام برداریم.

او با بیان اینکه آثار تاریخی شناسنامه مردم کهگیلویه و بویراحمد است، اضافه کرد: اجازه نخواهیم داد سودجویان به میراث فرهنگی دست درازی نمایند.

سردار انصاری بیان نمود: کهگیلویه و بویراحمد سرشار از نعمت های خدادادی و طبیعی است و توسعه گردشگری نقش بسزایی در اشتغال زایی و درامدزایی مردم دارد.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که امنیت کامل برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف به خصوص گردشگری در استان فراهم شده است، توضیح داد: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می تواند نقش مهمی در معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری استان داشته باشد.

در انتها این نشست مصوب شد تا برای ساماندهی بافت تاریخی دهدشت نشست مشترکی میان میراث فرهنگی ، نیروی انتظامی، شهرداری دهدشت و فرمانداری کهگیلویه و بویراحمد در مرکز یاسوج برگزار گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 653

به "ملاقات سرپرست اداره کل کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده انتظامی استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات سرپرست اداره کل کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده انتظامی استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید