دیدنی های بالی از نگاه گردشگران

به گزارش سیلور 7، بالی اندونزی

در بالی اندونزی جاذبه های فرهنگی و طبیعی بسیار زیادی وجود دارند که همگی ارزش دیدن و تجربه کردن دارند. در این قسمت از اندونزی ساختمای های قدیمی، طبیعت شگفت انگیز، سواحل رویایی و حیوانات جورواجوری قابل دیدن هستند. اما در میان تمام قلعه های دیدنی، مکان های تاریخی و نقطه های طبیعی شگفت انگیزی که در سراسر بالی پخش شده اند این 7 جاذبه از نگاه گردشگران محبوب تر بوده اند. می توانید در سفر به بالی از این جاذبه ها دیدن کنید و به قلب جاذبه های اندونزی بروید. گردشگران سفر به بالی را همواره با دیدنی هایش توصیه می نمایند. افراد با سلیقه های مختلف از تاریخ دوستان گرفته تا آن هایی که به حیات وحش علاقه دارند همگی بالی را جزو مقصدهای محبوب توصیف می نمایند. با خبرنگاران باشید.

دیدنی های بالی از نگاه گردشگران

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

تانا لات

تانا لات یکی از مشهورترین جاذبه های بالی است که بیشتر به خاطر سبک دریایی و پس زمینه غروب دریا شناخته می گردد. بنای معروفی که در بالاترین نقطه در امتداد امواج دریا دیده می گردد، از جمله دیدنی هایی است که هرگز نباید از دست دهید. سایت ساحلی، دارای امکانات و تفریحات گردشگری، شامل رستوران، فروشگاه و پارک های فرهنگی بالی اندونزی است. این بنا در روستای برابان تقریبا 20 کیلومتری شمال غربی کوتا قرار گرفته است و در اغلب تورهای مناطق غربی و مرکزی بالی گنجانده شده است.

اُلوواتا، پورا لوهور اولاووتا

این بنا که برای مردم محلی بسیار مهم است به خاطر موقعیت بسیار خوبش در بالای صخره های شیب دار تقریبا 70 متر بالای دریا، معروف است. این بنا همچنین منظره فوق العاده ای از غروب دریا را برایتان به نمایش می گذارد. قلعه الوواتا قطعا یکی از جاذبه هایی است که می توانید برای تماشای غروب و منظره بسیار زیبایی از اقیانوس هند به آن جا بروید. معماری بالی، دروازه هایی با طراحی سنتی و مجسمه های باستانی به ارزش این منطقه افزوده است.

بِساکی، پورا بساکی

این مجموعه که برای هزار سال است که در بالای جنوب غربی کوه آگونگ قرار گرفته است، مجموعه ای تاریخی هنری است که حداقل 86 بنا را در خود جای داده است. از جمله این بناها می توان به پورا پناتاران اگونگ اشاره نمود. این مجموعه که بزرگترین مجموعه در میان جزیره است با شالیزارهای برنج شگفت انگیز، تپه ها، کوه ها و رودخانه هایی دیدنی پوشیده شده است. بساکی چندین بار بر اثر زلزه (برای مثال سال 1917) و همچنین فوارن آتشفشان آسیب دیده است. شدیدترین فوران آتش نشانی در سال 1963 رخ داد که بسیار هولناک و عظیم بود. البته با این که این همه اتفاق برای این قلعه افتاده است اما همچنان بنا سرحال است و برای بازدید نمایندگان مقصد محبوبی به حساب می آید. مردم محلی بر این باورند که اینجا نیروهایی ماورا الطبیعه در سرپا نگه داشتن قلعه موثر بوده اند و قلعه به تنهایی نمی توانسته در برابر این همه بلایای طبیعی مقاومت کند.

شالیزارهای پلکانی تگالالنگ

شالیزارهای پلکانی تگالالنگ در بالی اندونزی به دلیل مناظر زیبایی از شالیزارهای برنج و سوباک (سیستم آبیازی سنتی بالی) مشهور می باشد. در تگالالنگ سه چشم انداز از این شالیزارها قابل دیدن است که در روستاهای پجنگ و کمبوهان تشکیل شده است. از بالای پلکان های برنج منظره ای فوق العاده را مشاهده کنید و بعد از آن می توانید از میان مزارع پایین روید و به سمت روستا پیاده روی کنید. این منظره کنار خیابانی بسیار جذاب است و یکی از مقصدهایی است که بیشتر گردشگران برای عکاسی و لذت بردن از چشم انداز در آن توقف می نمایند. نقاشان و طبیعت دوستان نیز عاشق این مقصد هستند و البته فروشگاه های هنری و کافه هایی نیز برای گردشگران در این منطقه مهیا شده است.

جنگل اوبود مانکی

جنگل اوبود مانکی که به جنگل مانکی سیکرد نیز معروف است یکی از جاذبه های محبوب اوبود است؛ جنگلی که پر از گونه های میمون ماکاک می باشد. این جاذبه تحت برنامه مدیریتی ملی حفاظت می گردد. جنگل همچنین در نزدیکی مرکز شهر اوبود است و با کمی پیاده روی می توانید به تعداد زیادی مکان های اقامتی در کنار خیابان جانان هونامن دست یابید. در کنار تماشای میمون های بازیگوشی که در روی درخت ها تاب می خورند و در میان راه ها دراز کشیده اند، می توانید در پیاده روهای جنگل های انبوه قدم بزنید. ساخمان های زیبای باستانی با مجسمه هایی که با خزه پوشیده شده اند نیز در سراسر جنگل وجود دارد. کسانی که در بیرون از اوبود اقامت دارند می توانند به عنوان توری یک روزه برای دیدن جنگل، بازدید از خانه سلطنتی اوبود و خرید در فروشگاه اوبود آرت به این جا بیایند.

فروشگاه اوبود آرت بالی اندونزی

فروشگاه اوبود آرت که در میان مردم محلی به پاسار سنی اوبود معروف است، در روبروی کاخ سلطنتی اوبود قرار گرفته است و همه روزه باز است. در اینجا شما می توانید پارچه های ابریشم، تی شرت های سبک، کیف های دست ساز، کلاه، مجسمه، کایت و صنایع دستی خریداری کنید. بیشتر کالاهای این فروشگاه در روستاهای اطراف نظیر پنگوسکن، تگالالانگ، پایانگان و پلیاتان درست می شوند. به خاطر موقعیت این فروشگاه که در مرکز روستاها و در مقابل کاخ سلطنتی است، بازدید از آن بسیار ساده می باشد. اگر می خواهید سوغاتی یا صنایع دستی بالی اندونزی را خریداری کنید، رفتن به این فروشگاه بسیار پیشنهاد می گردد. در این فروشگاه چونه زدن را نباید فراموش کنید!

کوه آتشفشانی باتور، کینتانامی

آتش فشان بالی اندونزی که به کینتانامی یا کوه باتور نیز مشهور است، محل محبوبی در اتفاعات مرکزی بالی است. چشم انداز حیرت انگیز این کوه از دریاچه کالدرا از جذابیت های این مقصد است. در کنار دیدن این دهانه های آتشفانی همچنین می توانید، کمی در کنار دریاچه طبیعت گردی کنید و به سمت قلعه دانو باتور و چشمه های آب گرم منطقه بروید.

منطقه کینتامانی شامل 3 روستای اصلی به نام های پنلوکان، باتور و کینتامانی است. همچنین روستاهایی بالی قدیمی در اطراف دریاچه باتور وجود دارد که در بیشتر مواقع به نام روستاهای بالی آگا شناخته می شوند. پنه لوکان نیز مقصد محبوبی است زیرا به عنوان یک نقطه قدیمی از جنوبی ترین قسمت آتشفشان، منظره ای بی نظیر را از آتشفشان بالی برایتان به نمایش می گذارد.

منبع: bali-indonesia.com

منبع: الی گشت
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 336

به "دیدنی های بالی از نگاه گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های بالی از نگاه گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید