سفر به گوا، متفاوت ترین ایالت هند

به گزارش سیلور 7، سفر به گوا، مقصدی که هر گردشگری باید تجربه اش کند

سفر به گوا به خوشگذرانی در سواحل ماسه ای و تاب خوردن روی تاب های درختی محدود نمی گردد. اما همین خوشی های ساده سالانه باعث می گردد تعداد زیادی از گردشگران را از سراسر دنیا سفر به گوا را جزو برنامه شان قرار دهند. در اینجا نگاهی داریم به سرگرمی ها و تفریحات منحصربه فردی که فقط در سفر به گوا می توانید تجربه کنید. بنابراین اگر قصد سفر به هند را دارید با خبرنگاران همراه باشید تا ضرورت انتخاب تور گوا را دریابید:

سفر به گوا، متفاوت ترین ایالت هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

سفر به گوا و سفر به زیر اقیانوس

فرصت غواصی و کشف زیبایی های زیر دریا یکی از دلایلی است که سالانه باعث می گردد بسیاری از گردشگران به گوا سفر نمایند. غواصی در سواحل کم عمق گوا به رویایی می ماند که در آن می توانید از نزدیک زندگی زیر دریا را لمس کنید.

سفر به گوا و موتورسواری در جاده هایی آرام

اگر دلتان می خواهد که موتورسیکلت یا اسکوتری کرایه کنید و در هند پرسه بزنید، سفر به گوا به شما این فرصت را می دهد. جاده های آرام جنوبی ترین نقاط گوا یا شمال آن به شما اجازه می دهد سواری امن و آرامی داشته باشید و بتوانید از آب هوای بی نظیر این منطقه لذت ببرید. ضمناً اگر موتور یا اسکوتر کرایه کردید، حتما در برنامه تان برای بازدید از مزارع ادویه و روستاهای محلی جایی باز کنید.

سفر به گوا و تجربه خریدی متفاوت

خریدکردن در گوا بسیار آسان است. مراکزخریدی رنگارنگ و درخشان که در آن می توانید شال های رنگی و زیورآلات نقره بخرید. بازارهای گوا بهترین مکان برای خرید سوغاتی های جذابی مثل صنایع دستی ساخته شده از عاج فیل و چوب، جعبه های تزئیتی، دستمال گردن، فانوس های دستی و … هستند.

سفر به گوا، سرزمین خواب و بیداری

گوا به مهمانی های شبانه و شب بیداری هایش معروف است. اما این ایالت پرجنب وجوش روی دیگری هم دارد! اگر به دنبال ریلکس کردن و آرامش هستید به جنوب گوا بروید. کافی ست از فرودگاه ماشینی کرایه کنید و یک ساعته به شهرهای ساحلی کوچک جنوبی برسید. این شهرها برای آرامش، شنا، یوگا و تمدد اعصاب بهترین مکان هستند.

سفر به گوا و لذت تماشای بازی آتش

با رفتن به تماشای نمایش های آتش که در تمامی ساحل های گوا انجام می گردد، به تور گوا رنگ بیشتری ببخشید. شب ها هنرمندانی حرفه ای این نمایش ها را کنار سواحل اجرا می نمایند. نمایش های شگفت انگیز و نفس گیر با آتش که بی نهایت جذاب هستند.

سفر به گوا و تاریخ پرتغالی

بیشتر مناطق هند سال ها مستعمره بریتانیا بوده اند، اما پرتغال در قرن 16 گوا را فتح کرد. گوا حدود 450 سال مستعمره پرتغال باقی ماند و همین باعث شده است که گوا فرهنگی داشته باشد که در هیچ جای دیگر این سرزمین پیدا نمی گردد. در سفر به گوا می توانید بقایای کاخ ها و قلعه های پرتغالی ها را کشف کنید و بعد از ظهر سرگرم نماینده ای داشته باشید.

سفر به گوا با چاشنی تفریحات آبی

اگر از عاشقان آب و دریا هستید، سفر به گوا بهترین گزینه برای شماست. گشت و گذار در اسکله های بی نظیر گوا و موج سواری بر امواج آب های دریای گوا می تواند تجربه لذت بخشی باشد. اگر تا به حال موج سواری را تجربه نکرده اید آب های گوا به شما این فرصت را می دهد که بتوانید به آسانی موج سواری را یاد بگیرید.

سفر به گوا تجربه شگفت انگیزی خواهد بود. گذشته از همه این تفریحات، در سفر به گوا می توانید از غذاهایی که ترکیبی از طعم های محلی با رنگ وبوی پرتغالی دارند لذت ببرید. مردم گوا مردمی عاشق صلح و دوستی و خوشگذرانی هستند که معاشرت با آن ها سفر شما را به یادماندنی تر خواهد نمود.

منبع: الی گشت
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 529

به "سفر به گوا، متفاوت ترین ایالت هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به گوا، متفاوت ترین ایالت هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید