راه اندازی رادیو ویژه سرویس مدارس

به گزارش سیلور 7، قائم مقام سازمان دانش آموزی از اختصاص یک موج رادیو برای سرویس دانش آموزی اطلاع داد و گفت: پخش موسیقی های محلی و بومی را در رادیو پیش بینی کردیم.

راه اندازی رادیو ویژه سرویس مدارس

محمد روشنی در گفت وگو با خبرنگاران، جزئیات تفاهم نامه جدید سازمان دانش آموزی با انجمن اولیا و مربیان را تشریح و اظهار کرد: این طرح که مربوط به سرویس مدارس است همه ساله انجام می شده اما سال جاری میان سازمان دانش آموزی انجمن اولیا و مربیان تفاهم نامه ای منعقد و بخش نظارت و امور فرهنگی بر سرویس ها به مدت یکسال به ما واگذار شد که اکنون در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: کمیته های استانی را تشکیل می دهیم. چاپ بروشور و سایر محتوای آموزشی و تهیه بسته های فرهنگی در قالب این طرح صورت می گیرد.

قائم مقام سازمان دانش آموزی از کوشش برای اختصاص یک موج رادیو به زمان رفت و برگشت و حضور بچه ها در سرویس مدارس اطلاع داد و گفت: پخش موسیقی های محلی و بومی در رادیو را پیش بینی کردیم و محتوای کلی این شبکه رادیویی شاد، فرهنگی، آموزشی و بر اساس سن دانش آموزان خواهد بود.

روشنی ادامه داد: هروز جلساتی برگزار می گردد تا سریعا شیوه نامه را تصویب و به استان ها ارسال کنیم.

وی درباره هزینه بر بودن برنامه های فرهنگی برای اولیا اظهار کرد: این برنامه هیچ هزینه ای برای والدین ندارد و در قالب همان هزینه ایست که برای سرویس می پردازند.

روشنی اضافه کرد: در مرحله بعدی قرار است اپلیکیشن کاربردی برای سرویس مدارس فراوری کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 109

به "راه اندازی رادیو ویژه سرویس مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی رادیو ویژه سرویس مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید