4 راه پیدا کردن وای فای در سفر

به گزارش سیلور 7، پیدا کردن وای فای در سفر

پیدا کردن شبکه وای فای در خارج از کشور کمی نیاز به مهارت دارد. اگر از اینکه در طول سفر بتوانید به اینترنت دسترسی داشته باشید ناامید هستید ناراحت نباشید چون شاید بتوانید از طریق گوشی همراه خود کمی به شبکه اینترنت متصل شوید. خبرنگاران را همراهی کنید می خواهیم به شما روش هایی را نشان دهیم که به کمک آن ها می توانید در سفر هم همچنان اینترنت داشته باشید.

4 راه پیدا کردن وای فای در سفر

1.هات اسپات

برای بیشتر مسافران جاههایی بهتر از رستوارن های استارباک و مک دونالد برای اینترنت رایگان وجود دارد. می توانید به راحتی این مکان ها را در شهر پیدا کنید، مکان هایی که در آنجا به مشتریان وای فای رایگان ارائه می شود. احتیاجی نیست که رمز عبور وای فای را بپرسید ، برای آنلاین شدن احتیاج به هیچ کدی هم ندارید. به راحتی می توانید به شبکه آن ها متصل شوید و هر چقدر دوست داشته باشید از اینترنت نامحدود و با کیفیت استفاده کنید. حتی اگر به کافه های کوچک هم بروید باز هم شانسی وجود دارد که بتوانید به وای فای متصل شوید.

2.وسایل حمل و نقل عمومی

وای فای فقط محدود به جاههای ثابت نمی شود اما باید این را بدانید که وای فایی که در برخی از وسایل حمل و نقل عمومی وجود دارد کمی گران است مثلا اگر بخواهید از وای فای کشتی های کروز استفاده کنید باید خودتان را برای هزینه های بالای آن آماده کنید. در هواپیماها، بیشتر ایرلاین های داخلی و خارجی وای فای ارائه می دهند اما رایگان نیستند و باید برای آن هزینه کنید. قیمت وای فای در هواپیما تا حدی مثل کشتی های کروز است و بیشتر وقت ها قیمت آن به جای این که بر اساس هر دقیقه حساب شود بر اساس هر 24 ساعت تعیین می شود. در بین همه وسایل حمل و نقل عمومی فقط قطار در ازای گرفتن آدرس ایمیل به شما وای فای رایگان می دهد.

3.اپلیکیشن ها

صدها اپکلیکیشن مختلف وجود دارد که به مسافران کمک می کند که بتوانند وای فای پیدا کنند. اما شاید فکر کنید وقتی به هیچ اینترنتی وصل نیستید داشتن اپلیکیشن برای پیدا کردن وای فای بی فایده است. اپلیکیشن وای فای فایندر اپلیکیشنی محبوب است که با داشتن سیستم عامل اندروید می توانید به آن دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد تا دیتا بیس جهانی که شامل انواع مختلفی هات اسپات است را دانلود کنید و پس از آن بتوانید به صورت آفلاین هم از این اطلاعات استفاده کنید. اپکیکیشن با استفاده از GPS، وای فای های رایگان نزدیک را به شما نشان می دهد.

4.کوپون ها

وقتی از پیدا کردن وای فای از طریق راه های دیگر ناامید شده اید یکی از آسان ترین راه ها برای دسترسی به اینترنت رایگان جمع آوری کوپن است. برای استفاده از این روش باید از قبل خودتان را آماده کرده باشید، اگر به تعداد کافی کوپن داشته باشید می توانید در کل سفر خود به راحتی به اینترنت رایگان دسترسی داشته باشید. سایت هایی مثل Retailmenot، Coupons و Groupon کوپن هایی را ارائه می دهند که می توانید با آن ها در طول سفر وای فای رایگان داشته باشید. اگر خوش شانس باشید می توانید کدهای تخفیف دار را برای اینترنت شبکه موبایل خود پیدا کنید، پس همیشه قبل از سفر چک کنید ببینید می توانید این کدها را پیدا کنید یا خیر.

منبع: travelvivi.com

منبع: الی گشت
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2100

به "4 راه پیدا کردن وای فای در سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 راه پیدا کردن وای فای در سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید