رضا اسدی: روی اشتباهات ما بود که پرسپولیس گل زد، ما هم نظرمان مثل پرسپولیسی هاست

به گزارش سیلور 7، رضا اسدی، هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: سعی کردیم به پرسپولیسی ها موقعیت ندهیم، ولی روی اشتباهات خودمان گل خوردیم و بازی را باختیم.

رضا اسدی: روی اشتباهات ما بود که پرسپولیس گل زد، ما هم نظرمان مثل پرسپولیسی هاست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رضا اسدی پس از شکست 3 بر 2 سایپا مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و باید به پرسپولیس تبریک گفت که این همه فشار آورد و خوب بازی کرد. ما همه کوشش مان را کردیم و می توانستیم بازی را مساوی کنیم. روی اشتباهات ما بود که پرسپولیس گل زد. سعی کردیم به آنها موقعیت ندهیم، ولی روی اشتباهات خودمان گل خوردیم و بازی را باختیم.

وی درباره این موضوع که مقابل پرسپولیس باانگیزه بازی نموده است، گفت: تمام بازی ها برای ما خاص است و بازی های مقابل استقلال و پرسپولیس خاص تر، چون پخش مستقیم است و می توانیم خودمان را بیشتر نشان دهیم.

هافبک تیم فوتبال سایپا درباره اینکه گل اول تیمش را او به ثمر رساند یا تعیین عباسیان، مطرح کرد: ضربه تعیین عباسیان از روی کرنر مستقیم وارد دروازه پرسپولیس شد.

اسدی در خاتمه درباره اینکه پرسپولیسی ها معتقد بودند داوری به ضررشان بود، توضیح داد: ما هم نظرمان مثل پرسپولیسی هاست و فکر می کنیم داوری به نفع پرسپولیس بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 181

به "رضا اسدی: روی اشتباهات ما بود که پرسپولیس گل زد، ما هم نظرمان مثل پرسپولیسی هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا اسدی: روی اشتباهات ما بود که پرسپولیس گل زد، ما هم نظرمان مثل پرسپولیسی هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید