حمله شدید مددی به پرسپولیس، خواستار محرومیت مدافع پرسولیس هستیم، چنین بازیکنی استحقاق پیراهن تیم ملی را ندارد

به گزارش سیلور 7، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با تبعیض و رفتارهای دوگانه نه تنها تنور لیگ داغ نمی گردد بلکه موجودیت لیگ برتر و رقابت واقعی در آن زیر سوال می رود.

حمله شدید مددی به پرسپولیس، خواستار محرومیت مدافع پرسولیس هستیم، چنین بازیکنی استحقاق پیراهن تیم ملی را ندارد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت وگو با رسانه رسمی این باشگاه با انتقاد از رفتارهای دوگانه داوران اظهار کرد: شب گذشته با وجود اینکه بعد از اعلام اسامی داور بازی استقلال و آلومینیوم، به انتخاب این داور اعتراض کردیم، متاسفانه بازهم عملکرد ضعیفی را از تیم داوری شاهد بودیم. داور بازی گل سالم ما را نگرفت و وقتی آقای مجیدی به داور انتقاد کرد و حتی به او و دستیارانش خواست فیلم اشتباهشان را نشان دهد، با کارت زرد جریمه شد.

او اضافه نمود: اینکه آقای مجیدی بابت یک اعتراض مودبانه با کارت زرد جریمه گردد و یحیی گل محمدی هم بابت آن رفتار فقط یک کارت زرد بگیرد، نمونه آن رفتار دوگانه است که به آن اشاره کردم. در آن بازی پنالتی واضح روی بازیکن گل گهر رخ داد و داور آن را بیرون از محوطه بیان کرد. بر اساس تصاویر تلویزیونی معلوم بود که داور چهارم به داور بازی می گوید خطا در داخل محوطه بوده که آقای گل محمدی با فریادهایش بر سر داور مانع از تغییر نظر داور شد. فکر می کنم این رفتار اگر به وسیله آقای مجیدی انجام می شد، او نه تنها اخراج می شد، بلکه به احتمال زیاد بلافاصله به کمیته انضباطی دعوت و با حداقل 2 جلسه محرومیت روبه رو می شد.

مدیرعامل استقلال افزود: این رفتارهای دوگانه و متناقض صدای بسیاری از تیم ها را درآورده و باید واقعا فکری در این رابطه گردد. بی تردید با تبعیض و رفتارهای دوگانه نه تنها تنور لیگ داغ نمی گردد بلکه موجودیت لیگ برتر و رقابت واقعی در آن زیر سوال می رود.

مددی در انتها درباره شکایت باشگاه استقلال از کنعانی زادگان، گفت: متاسفانه ادبیات استفاده شده از این بازیکن هتاک در آن کلیپ، نشان دهنده مسائل زیادی است. اول اینکه برای من سوال است که این بازیکن که یک سالی را هم در استقلال بوده و نان و نمک این باشگاه را خورده، چطور انقدر راحت هتاکی نموده و آیا چنین بازیکنی اصلا استحقاق پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی فوتبال ایران را دارد؟ نکته بعدی اینکه باشگاه استقلال روز شنبه از این بازیکن در سه نهاد کمیته اخلاق، انضباطی و دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت خواهد نمود. مطمئنا نه فقط طرفداران استقلال بلکه همه طرفدارانی که حساب فحاشی را از ورزش جدا می دانند، خواستار محرومیت این بازیکن هستند. آقای غلامپور به علت درگیری های در دربی 2 جلسه محروم شد و منتظریم ببینیم حکم این فحاشی چه خواهد بود و در این راه حتی ذره ای از حقوق طرفدارانمان کوتاه نمی آییم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1752

به "حمله شدید مددی به پرسپولیس، خواستار محرومیت مدافع پرسولیس هستیم، چنین بازیکنی استحقاق پیراهن تیم ملی را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله شدید مددی به پرسپولیس، خواستار محرومیت مدافع پرسولیس هستیم، چنین بازیکنی استحقاق پیراهن تیم ملی را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید