رم در اندیشه اخراج دی فرانچسکو، سرمربی پیشین فیورنتینا کاندیدای جانشینی

به گزارش سیلور 7، باشگاه رم به دنبال حذف تحقیر آمیز از جام حذفی ایتالیا، در اندیشه برکناری سرمربی خود است.

رم در اندیشه اخراج دی فرانچسکو، سرمربی پیشین فیورنتینا کاندیدای جانشینی

به گزارش خبرنگاران، در حالی که به تازگی اخباری جنجالی در مورد بروز اختلافات داخلی شدید میان دو بازیکن تیم فوتبال رم، ادین ژکو و برایان کریستانته منتشر شده بود، اکنون خبری دیگر شنیده می گردد مبنی بر اینکه جالوروسی در صدد اخراج سرمربی اش است.

رم شب گذشته (چهارشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا در فلورانس مقابل میزبانش فیورنتینا با نتیجه 7 بر یک مغلوب و حذف شد.

دی فرانچسکو پس از این باخت گفت که استعفا نمی کند و مدیر ورزشی باشگاه مونچی هم ادعا کرد که باشگاه تصمیم برای برکناری سرمربی اش ندارد اما طبق اعلام شبکه اسپورت ایتالیا، جیمز پالوتا مالک باشگاه رم برنامه های دیگری در سر دارد. او ظاهراً از ناکامی های پی در پی دی فرانچسکو در این فصل ناراضی است و باخت شب گذشته هم کاسه صبرش را لبریز نموده است.

از پائولو سوسا، سرمربی سابق فیورنتینا به عنوان گزینه جانشینی دی فرانچسکو یاد می گردد. اسپورت ایتالیا نوشته که پالوتا با مشاور خود فرانکو بالدینی صحبت و ظاهراً سوسا را به عنوان سرمربی بعدی تیم انتخاب نموده است. این مرد پرتغالی در ماه اکتبر از مربیگری تیم تیانجین کوانجیان چین برکنار شد و اکنون تیم ندارد.

در همین حال رم ممکن است فرصت آخر را هم به دی فرانچسکو بدهد که آن بازی بعدی مقابل میلان در ابتای هفته آینده است. میلان رقیب اصلی رم برای رسیدن به رده چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 144

به "رم در اندیشه اخراج دی فرانچسکو، سرمربی پیشین فیورنتینا کاندیدای جانشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رم در اندیشه اخراج دی فرانچسکو، سرمربی پیشین فیورنتینا کاندیدای جانشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید