سری A، پیشتازی غول های میلان با فزونی مقابل رقبا

به گزارش سیلور 7، غول های شهر میلان پیروز شدند سیزدهمین بازی خود در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا را با برد به خاتمه ببرند.

سری A، پیشتازی غول های میلان با فزونی مقابل رقبا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، هفته سیزدهم سری A ایتالیا، از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) با برگزار چهار ملاقات همزمان پیگیری شد که در یکی از این بازی ها، میلان صدرنشین در خانه ساسولو به رجحان 2 بر یک دست یافت. رافائل لیائو در دقیقه یک و الکسیس سیلمیکرز در دقیقه 26 برای روسونری در این ملاقات گلزنی کردند و در مقابل دروازه شان در دقیقه 89 توسط دومنیک براردی باز شد. شاگردان استفانو پیولی با این برد 31 امتیازی شدند و همچنان در صدر جدول رده بندی جای دارند.

گلی که لیائو مهاجم پرتغالی روسونری در ثانیه شش بازی به ثمر رساند، تبدیل به سریعترین گل تاریخ رقابت های سری A ایتالیا شد. رکورد قبلی متعلق به پائولو پوگی مهاجم پیشین تیم های اودینزه و پیاچنزا بود که در سال 2001 در ثانیه هشت بازی برای پیاچنزا گلزنی نموده بود.

اینتر رقیب همشهری میلان هم در استادیوم جوزپه مه آتزا پیروز شد با نتیجه 2 بر یک بر اسپتزیا غلبه کند. اشرف حکیمی در دقیقه 51 و روملو لوکاکو در دقیقه 71 (پنالتی) برای نراتزوری گلزنی کردند و تک گل اسپتزیا را هم روبرتو پیکولی در دقیقه 4+90 به ثمر رساند. شاگردان آنتونیو کونته با این برد 30 امتیازی شدند و ضمن استحکام صندلی دومی خود، فاصله یک امتیازی شان با میلان صدرنشین را هم حفظ کردند.

در دو بازی همزمان دیگر هم کالیاری در خانه اش مقابل اودینزه به تساوی یک - یک بسنده کرد و بنونتو هم با نتیجه 2 بر صفر میهمانش، جنوا را شکست داد.

در ادامه این بازی ها امشب دو ملاقات به توضیح زیر برگزار می گردد:

آتالانتا - رم، ساعت 20:30

لاتزیو - ناپولی، ساعت 23:15

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1382

به "سری A، پیشتازی غول های میلان با فزونی مقابل رقبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A، پیشتازی غول های میلان با فزونی مقابل رقبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید