شکست میلان در شب پیروزی لاتزیو

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران: با شکست روسونری در خانه جنوا و پیروزی آبی پوشان رم در خانه پارما چهاردهمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا پیگیری شد.

شکست میلان در شب پیروزی لاتزیو

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A، امشب (یکشنبه) سه بازی برگزار گردید که در مهمترین آنها میلان در خانه جنوا با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.

تنها گل این بازی که سومین شکست روسونری را در فصل جاری سری A رقم زد و این تیم را به رده هفتم جدول فرستاد، لوکا آنتونلی در دقیقه 32 به ثمر رساند. جنوا با این پیروزی 26 امتیازی شد و جای ناپولی را در رده سوم جدول سری A گرفت.

در دیگر بازی مهم امشب لاتزیو در خانه پارما با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. استفانو مائوری در دقیقه 45 و فلیپه اندرسون در دقیقه 59 گل های آبی پوشان شهر رم را به ثمر رساندند و تنها گل پارما را هم رافائله پالادینو در دقیقه 45 زد. لاتزیو با این برد 23 امتیازی شد و در رده پنجم جدول نهاده شد.

امشب همچنین آتالانتا پیروز میهمان خود چزنا را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و با سه امتیاز این بازی 14 امتیازی گردد و به رده پانزدهم جدول صعود کند.

هفته چهاردهم سری A امشب با برگزاری یک بازی دیگر دنبال می گردد که در آن اینتر از ساعت 23:15 میزبان اودینزه است.

در جدول رده بندی رقابت ها یوونتوس 35 امتیازی صدرنشین است، رم 33 امتیازی در رده دوم قرار گرفته است و جنوای 26 امتیازی صندلی سوم را به خود اختصاص داده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 513

به "شکست میلان در شب پیروزی لاتزیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست میلان در شب پیروزی لاتزیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید