فونسکا: در حال یادگیری چیزهای زیادی در فوتبال ایتالیا هستم

به گزارش سیلور 7، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رم می گوید فوتبال ایتالیا متفاوت است و از حضور در سری A ایتالیا چیزهای زیادی در حال آموختن است.

فونسکا: در حال یادگیری چیزهای زیادی در فوتبال ایتالیا هستم

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، پائولو فونسکا که پس از سرمربیگری در تیم هایی همچون آوس، پورتو و براگا در پرتغال و راهنمایی شاختار دونتسک در اوکراین، تابستان گذشته با قراردادی دو ساله راهنمایی تیم فوتبال رم را برعهده گرفت، از کار در ایتالیا به عنوان تجربه ای متفاوت یاد کرد. رم در فصل اولی که فونسکای 47 ساله را روی نیمکت خود داشته، در 35 بازی، آمار 18 برد، 7 تساوی و 10 باخت را از خود برجای گذاشته و با 61 امتیاز رتبه پنجم را در اختیاردارد.

فونسکا در گفت وگو با اپلیکیشن Socios درباره چالشی که در فصل اول حضورش در فوتبال باشگاهی ایتالیا با آن روبه رو بوده است، گفت: فوتبال ایتالیا متفاوت است و من در حال یادگیری چیزهای زیادی هستم. مهم است که درک کنید در اینجا هر تیمی با سیستم بازی متفاوتی بازی می نماید، به طوری که ممکن است تیمی امروز با یک سیستم بازی کند و فردا با سیتمی کاملاً متفاوت به میدان برود. تیم های ایتالیایی همچنین قادر هستند در جریان یک بازی با چند سیستم مختلف بازی نمایند.

سرمربی رم توضیح داد: همه تیم های حاضر در سری A با استراتژی خیلی خوبی خود را آماده بازی ها می نمایند و برای کسب پیروزی به زمین می فرایند. برای من خیلی اهیمت پیدا نموده که درک کنم هر بازی منحصر به فرد است و باید برای هر چیزی در جریان بازی آماده بود. در واقع من باید تیمم را برای مصاف با تیمی آماده کنم که روز گذشته به یک روش دیگر بازی می کرد، اما امروز می تواند با سیستمی متفاوت بازی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1093

به "فونسکا: در حال یادگیری چیزهای زیادی در فوتبال ایتالیا هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فونسکا: در حال یادگیری چیزهای زیادی در فوتبال ایتالیا هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید