رندرهای تبلیغاتی گوشی موتورولا اج 2022 فاش شد

به گزارش سیلور 7، سری اج موتورولا که سری پرچم دار این شرکت فعال در حوزه تکنولوژی محسوب می گردد، گوشی های هوشمند بسیار پیشرفته ای را در خود گنجانده است و هر ساله تعداد متعددی گوشی از این سری پرچم دار روانه بازار گوشی های هوشمند می گردد. به علت کیفیت و قابلیت های بسیار خوب، گوشی های هوشمند سری اج اخیراً محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا نموده اند و این شرکت تصمیم دارد تا آخر سال جاری از چند گوشی هوشمند در این سری رونمایی کند. ایوان بلس، افشاگر معروف حوزه فناوری در ماه مارس خبر از معرفی چند گوشی هوشمند با نام های رمزی Frontier،Miami ،Dubai و Dubai+ را داده بود که بعضی از این گوشی ها به طور رسمی رونمایی شدند. در آن موقع اطلاعات زیادی در خصوص گوشی Dubai+ وجود نداشت، اکنون اما به لطف رندرهای تبلیغاتی این گوشی هوشمند که از آن با نام موتورولا اج 2022 یاد می گردد، می توان به اطلاعاتی در خصوص طراحی و مشخصات فنی آن پی برد.

رندرهای تبلیغاتی گوشی موتورولا اج 2022 فاش شد

در همین زمینه OnLeaks، افشاگر معروف حوزه فناوری بعضی از رندرهای تبلیغاتی گوشی موتورولا اج 2022 با نام رمزی Dubai+ را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است. تصاویر این گوشی هوشمند حاکی از آن است که یک حفره نمایشگر میزبان دوربین سلفی در پنل جلویی خواهد بود و حواشی تقریباً زیادی در اطراف نمایشگر آن به خصوص در قسمت پایینی پنل جلویی دیده می گردد. بعلاوه کلید پاور و کنترل صدا در لبه سمت راست بدنه آن واقع شده است. به نظر می رسد که موتورولا اج 2022 از یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز بهره می برد.

اگر به طراحی پنل پشتی این گوشی هوشمند توجه کنیم، شاهد یک سیستم دوربین سه گانه به همراه فلش LED در قاب پشتی خواهیم بود که این سیستم دوربین از فناوری Quad Pixel نیز پشتیبانی می نماید. در وسط قاب پشتی لوگوی شرکت موتورولا تعبیه شده و علاوه بر آن یک اسپیکر، درگاه USB Type-C، میکروفون و شیار سیم کارت همگی در قسمت پایینی موتورولا اج 2022 قرار گرفته اند. باید اشاره کنیم که جک 3.5 میلی متری صدا در بدنه این گوشی هوشمند موتورولا دیده نمی گردد.

جدا از این رندرها، هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص تعیینات فنی پرچم دار نو موتورولا منتشر نشده، اما با این حال شایعات بعضی از اطلاعات فنی این گوشی هوشمند را در اختیار ما قرار داده است. ظاهراً موتورولا موتو اج 2022 مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی pOLED است که از رفرش ریت 144 هرتزی و رزولوشن FullHD+ بهره می برد. انتظار می رود این گوشی از تراشه نو مدیاتک با شماره مدل MT6879 به عنوان قلب تپنده استفاده کند. این تراشه معرفی نشده مدیاتک با دو هسته 2.6 گیگاهرتزی Cortex-A78 و شش هسته 2.0 گیگاهرتزی Cortex-A55 در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G79 قدرت این گوشی را تأمین می نماید.

باید اشاره کنیم که علاوه بر این پردازنده مدیاتک، 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه ی داخلی برای استفاده کاربران تعبیه خواهد شد. ضخامت این گوشی 8.2 میلی متر است و گویا از قلم استایلوس نیز پشتیبانی می نماید. موتورولا از یک سنسور 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی این گوشی هوشمند استفاده خواهد نمود که در کنار آن یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمق میدان نیز دیده می گردد.

بعلاوه روی پنل جلویی این گوشی هوشمند حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. در نهایت باید گفت که موتورولا اج 2022 از یک باتری بسیار بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده خواهد نمود که می تواند شارژدهی بسیار خوبی را به کاربران ارائه کند. هنوز تعیین نیست که این گوشی چه زمانی به طور رسمی رونمایی خواهد شد، اما این احتمال وجود دارد که به زودی شاهد معرفی آن باشیم.

منبع: Fonearena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2156

به "رندرهای تبلیغاتی گوشی موتورولا اج 2022 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای تبلیغاتی گوشی موتورولا اج 2022 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید