رنگرز: الگوی جدیدی برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور طراحی می گردد

به گزارش سیلور 7، مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی با اشاره به کوشش فدراسیون برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور سال آینده با ساز و کار جدید، گفت: معتقدیم با این کوشش ها، شرایط، مدل و الگوی جدیدی برای برگزاری رقابت های قهرمانی کشور طراحی، پیاده سازی و عملیاتی می گردد.

رنگرز: الگوی جدیدی برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور طراحی می گردد

به گزارش خبرنگاران، حسن رنگرز در حاشیه مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی در بندرامام خمینی، اظهارکرد: قهرمانی کشور با حضور تقریبا 400 کشتی گیر در حال برگزاری است و نسبت به سال های گذشته، رقابت های خوبی را شاهد هستیم. ساز و کار این مسابقات تغییر نموده و به حالت انفرادی در آمده است.

وی با بیان این که متاسفانه سه استان خراسان شمالی، سمنان و کیش در این مسابقات حضور ندارند، گفت: معتقدیم با کوششی که دوستان مان در فدراسیون خواهند داشت، شرایط، مدل و الگوی جدیدی برای برگزاری رقابت های قهرمانی کشور طراحی، پیاده سازی و عملیاتی می گردد تا سال های آینده آن جذابیی که در گذشته از رقابت های قهرمانی کشور مطالبه داشتیم، تکرار گردد. قطعا صندلی مسابقات قهرمانی کشور از نظر زمانی نیز تغییر خواهد نمود و در فرایند انتخابی تیم ملی صندلی این رقابت ها که قدمی ترین رقابت های کشتی است، تقویت خواهد شد.

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی درباره ظرفیت و پتانسیل خوزستان در این رشته نیز گفت: ظرفیت هایی که در کشتی خوزستان به ویژه در رشته فرنگی وجود دارد، قابل قیاس نیست. در فرنگی بخش بسیاری از افتخارات تیم های ملی رده های سنی متوجه و معطوف به ظرفیت و پتانسیل خوزستان است و قطعا نگاه و رویکرد فدراسیون به خوزستان متفاوت خواهد بود. کوشش فدراسیون این است با جذب منابع اعتباری جدید، به استان هایی که میزبانی ها را می پذیرند، رشد آن ها ملموس است و حجم متنوعی از برنامه های فنی را برگزار می نمایند، اعتبارات ویژه و خاصی داده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 523

به "رنگرز: الگوی جدیدی برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور طراحی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگرز: الگوی جدیدی برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور طراحی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید