روزنامه نگار عربستانی: برکناری برانکو کافی نیست، به فکر فصل بعد باشید

به گزارش سیلور 7، یک روزنامه نگار عربستانی معتقد است که برکناری برانکو ایوانکوویچ برای حل مسائل فنی باشگاه الاهلی کافی نیست.

روزنامه نگار عربستانی: برکناری برانکو کافی نیست، به فکر فصل بعد باشید

به گزارش خبرنگاران، سامی القرشی یکی از روزنامه نگاران عربستانی در مورد اخراج برانکو از باشگاه الاهلی در یادداشتی نوشت: نظر حامیان برانکو چیست که باز هم او را حفظ کنیم؟ به خدا قسم من از دو هفته پیش گفتم که باید او را کنار بگذاریم اما مسئولین باشگاه تصور می کردند که اینگونه توصیه ها از حسادت است. نمی دانیم چرا هر کس در الاهلی مسئول فنی یا اداری می گردد تصور می نماید یورگن کلوپ زمان است.

در ادامه این یادداشت آمده است: وقتی ترکیب تیم با حضور بازیکنانی شکل می گیرد که هیچ احتمالی برای حضور آنها وجود نداشته اما فرصت پیدا می نمایند و به میدان می روند تنها یک احتمال وجود دارد و آن هدف تخریب و نابودی تیم است، از همین امروز باید به فکر فصل بعد بود. با این شرایط می توان دوباره به مربی تیم اعتماد کرد؟ قبل از بازی با الاتفاق گفتیم برانکو باید برکنار گردد و گوش ندادند امروز هم می گوییم که برکناری برانکو کافی نیست، این باشگاه به مدیری در حوزه فوتبال احتیاج دارد که دارای شخصیت قوی و آشنا به فوتبال باشد. فرصت دادن به نیروهای جوان و بی تجربه کافی است ، آیا امروز صدای ما را می شنوید یا می خواهید تا هفته هفتم صبر کنید؟

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 420

به "روزنامه نگار عربستانی: برکناری برانکو کافی نیست، به فکر فصل بعد باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه نگار عربستانی: برکناری برانکو کافی نیست، به فکر فصل بعد باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید