روستاهای کمران و گوکان فریدونشهر درمحاصره برف، برف روبی ادامه دارد

به گزارش سیلور 7، علی اکبر آقایی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: مردم روستاهای کمران و گوکان واقع در پشتکوه فریدونشهر بیش از 10 روز است که در محاصره برف گرفتار شده اند و عملیات برف روبی امروز نیز ادامه دارد.

روستاهای کمران و گوکان فریدونشهر درمحاصره برف، برف روبی ادامه دارد

وی اضافه نمود: پس از بارشهای شدید اخیر در فریدونشهر همه محورهای مواصلاتی شهری و روستایی این شهرستان به جز روستای گوکان و کمران باز شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فریدونشهر بیان داشت: ماشین آلات برف روبی اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای تا پنج کیلومتری این دو روستا پیش رفته اند ولی به خاطر خرابی ماشین آلات برف روبی هنوز به روستا نرسیده اند.

وی اضافه نمود: ما همچنان در کوشش هستیم که مشکل ماشین آلات برف روبی را رفع کنیم و امیدواریم مردم این دو روستا به زودی از محاصره برف خارج شوند.

لازم به ذکر است مردم دو روستای گوکان و کمران فریدونشهر که بیش از 10 روز است در محاصره برف گرفتار هستند به مدت یک هفته نیز به دلیل قطع تیرهای برق، شبهای خود را در تاریکی سپری کردند، کوشش برای بازکردن مسیرها ادامه دارد اما به نظر می رسد با توجه به خرابی برف روبهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فریدونشهر، مردم این روستاها به واقع نیازمند مساعدت از سوی مسئولان استانی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 169

به "روستاهای کمران و گوکان فریدونشهر درمحاصره برف، برف روبی ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستاهای کمران و گوکان فریدونشهر درمحاصره برف، برف روبی ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید