شروع به کار نخستین خودروی برقی گردشگری شهر یزد

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران/یزد نخستین خودروی برقی گردشگری شهر یزد با حضور مسئولان این شهر شروع به کار کرد.

شروع به کار نخستین خودروی برقی گردشگری شهر یزد

از سفر با تورهای کانادا بهار 99 لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا عظیمی زاده شهردار یزد در رونمایی و شروع به کار نخستین خودرو برقی شهر یزد با کارکرد گردشگری اعلام نمود: با توجه به قدمت شهر یزد و لزوم ارائه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی، شهرداری یزد نسبت به خرید و استقرار یک عدد خودرو برقی برای گردشگران در بافت تاریخی اقدام نموده است.

وی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از افزایش آلودگی هوای شهر یزد، حفظ محیط زیست و استفاده از تمام مدهای حمل و نقل دوستدار محیط زیست باید راهکارهای مدیریتی اتخاذ گردد و خودرو برقی یک گزینه مطلوب تلقی می گردد.

عظیمی زاده عدم فراوری آلودگی صوتی و آلودگی هوا، هزینه پائین، عدم احتیاج به سوخت های فسیلی، اندازه مناسب، فرمان پذیری بالا و سهولت در استفاده را جزو ویژگی های شاخص این خودرو برشمرد.

این خودرو مجهز به پنل خورشیدی و سیستم شارژ توسط برق شهری بوده و ظرفیت آن 15 نفر سرنشین و حداکثر سرعت آن 30 کیلومتر بر ساعت است و در صورتی که سیستم شارژ خورشیدی آن غیرفعال گردد با استفاده از شارژ توسط برق شهری می تواند 80 کیلومتر پیمایش کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 749

به "شروع به کار نخستین خودروی برقی گردشگری شهر یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار نخستین خودروی برقی گردشگری شهر یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید