ریختن نخاله ها در بستر رودخانه زهره هندیجان و تخریب محیط زیست، پاسخ اداره محیط زیست هندیجان چیست؟

به گزارش سیلور 7، خبرگزاری خبرنگاران- ریختن زباله ها، نخاله ها در بستر رودخانه زهره هندیجان با وجود اینکه محیط زیست و محل زندگی جانداران را تخریب و از بین می برد، وجهه شهری را نیز مورد آسیب و سبب مسائل گوناگونی می گردد. می طلبد اداره محیط زیست و شورای شهر نسبت به این مسائل توجه نموده و از حالت انفعال و سکوت خارج شوند.

ریختن نخاله ها در بستر رودخانه زهره هندیجان و تخریب محیط زیست، پاسخ اداره محیط زیست هندیجان چیست؟

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از بندر هندیجان، نظافت شهری و جمع آوری زباله ها و نخاله ها از وظایف شهرداری ها و با نظارت ادارات محیط زیست و بهداشت انجام می گردد اما ظاهراً مسائل زیادی در این بخش در هندیجان وجود دارد و ظاهراً اداره محیط زیست نمی تواند به درستی به وظایف نظارتی خود عمل کند.

رودخانه زهره هندیجان از مناطق زیبای شهری است که مورد بی مهری و بی توجهی مسئولان، لنج داران و بعضی از مردم شده است که هرگونه زباله، نخاله و موارد زائد خود را به رودخانه و حریم آن می ریزنند. دردآورتر این است که خود شهرداری بعضی نخاله ها را در حریم رودخانه زهره می ریزد و این سبب ناراحتی می گردد.

اداره محیط زیست هندیجان که وظیفه نظارتی در این بخش دارد تا به امروز نتوانسته وظایف نظارتی خود را بر شهرداری بیشتر نموده و مسائل را به صورت جدی مطرح و برطرف کند. شهرداری هندیجان مسائل زیادی دارد که باید برطرف کند اما هنوز نتوانسته به درستی وظایف خود را در حفظ و حراست از محیط زیست انجام دهد.

صندلی دفن زباله، لایروبی باکیفیت جداول، جمع آوری نخاله ها، زباله ها، نظافت شهری، زیباسازی و دیگر مسائل کوچک و عظیم که بر عهده شهرداری هندیجان هستند هنوز در شرایط نامناسب هستند که این مسائل عدیده با وجود تذکرات و هشدارهای دلسوزان شهر به نحو مطلوب سامان داده نشده اند که انتظار می رود اداره محیط زیست و شورای شهر هندیجان از حالت سکوت و انفعال خارج شده و به وظایف قانونی و ذاتی خود بپردازند.

مسئولان در این بخش پاسخگویی عملکرد و اقدامات خود در برابر مردم و افکار عمومی باشند و نگذارند روزمرگی آن ها را دلسرد کند و در مقابل تخلفات شهرداری یا کم کاری ها در مدیریت خدمات شهری ادامه پیدا کند.

امیدواریم مسئولان ازجمله شهرداری و محیط زیست در قبال این مسائل متحد شده و عملکرد بهتری از خود نشان دهند. این خبرگزاری آمادگی دارد پاسخ مسئولان را منعکس کند.

گزارش از محمدمهدی صادقی

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1269

به "ریختن نخاله ها در بستر رودخانه زهره هندیجان و تخریب محیط زیست، پاسخ اداره محیط زیست هندیجان چیست؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "ریختن نخاله ها در بستر رودخانه زهره هندیجان و تخریب محیط زیست، پاسخ اداره محیط زیست هندیجان چیست؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریختن نخاله ها در بستر رودخانه زهره هندیجان و تخریب محیط زیست، پاسخ اداره محیط زیست هندیجان چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید