پخش سری جومانجی و آثار یک بازیگر اکشن در شبکه نمایش

به گزارش سیلور 7، در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، شبکه نمایش در این هفته از مرور آثار مطرح، به مرور آثار ساموئل ال جکسون، هنرپیشه، کارگردان و تهیه کننده می پردازد.

پخش سری جومانجی و آثار یک بازیگر اکشن در شبکه نمایش

به گزارش خبرنگاران، بنا بر اعلام روابط عمومی شبکه نمایش، این هفته همزمان با ادامه تغییرات جدول پخش، مرور آثار ساموئل ال جکسون نیز از این شبکه پخش می گردد.

فیلم های سینمایی ایرانی باکس ساعت 13، به ترتیب از شنبه 30 فروردین ماه تا آدینه 5 اردیبهشت ماه، فیلم های قهوه اسپرسو، میش، کاغذ پرماجرا، من+دشمن، مریم و میتیل، زرد قناری و خانه ای کنار ابرهاهستند.

فیلم های منتخب ساعت 15 به پخش فیلم های سینمایی اگه میتونی منو بگیر، سرآشپز، مارک تواین در جستجوی طلا، بهترین دوست من، نامه رسان، آغاز تازه و ماشین دیوانه اختصاص خواهد داشت.

این هفته فرایند پخش فیلم های سینمایی دنباله دار ساعت 19 به ترتیب با پخش سری فیلم های شرلوک-سه نشانه، شرلوک-، آخرین سوگند او، جومانجی، جومانجی به جنگل خوش آمدید و نهنگ آزاد 1، 2و 3 دنبال می گردد.

در ساعت 21 شب های این هفته، شبکه نمایش به مرور آثار ساموئل ال جکسون هنرپیشه، کارگردان و تهیه کننده می پردازد. دوران بازیگری این بازیگر که بیشتر با بازی در نقش های فیلم های اکشن شناخته می گردد، زمانی رقم خورد که کوئنتین تارانتینو در سال 1993 از او درخواست کرد تا نقش جولز وینفیلد در فیلم قصه های عامه پسند را ایفا نماید. نقشی که به بهترین نقش آفرینی دوران بازیگری ساموئل ال جکسون تبدیل شد و همچنین نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای او به ارمغان آورد.

همچنین از شنبه 30 فروردین ماه تا آدینه 5 اردیبهشت ماه به ترتیب فیلم های: جهنده، ایموس و اندرو، شک معقول، مرد، کونگ جزیره گمشده، تغییرمسیر و مربی کارتر آثاری هستند که با بازی ساموئل ال جکسون از شبکه نمایش پخش خواهند شد.

بخش مربوط به فیلم های جذاب ساعت 23 این شبکه از شنبه تا آدینه فیلم های تماس تصادفی، درست مثل بهشت، خانه 99، شهر، خبرچین، رکسان و فراتر از فریب است.

فیلم های کلاسیک در ساعت یک بامداد نیز به رد گربه، آسمان زرد، سایه یک شک، استاکر، بازگشت به ویچ مانتین، دیدی، مشابه آقای رئیس و چهار صد ضربه اختصاص دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 984

به "پخش سری جومانجی و آثار یک بازیگر اکشن در شبکه نمایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش سری جومانجی و آثار یک بازیگر اکشن در شبکه نمایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید