زنوزی: در روسیه گیر نموده ام!

به گزارش سیلور 7، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور دقایقی پیش در تبادل نظر با برنامه رادیویی چهار-چهار-دو به سوالات مجری این برنامه پاسخ داد.

زنوزی: در روسیه گیر نموده ام!

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، زنوزی در قسمت پایانی صحبت هایش و پیش از خداحافظی با مجری، وقتی که بابازاده به حضور او در روسیه اشاره نمود، حرف او را قطع کرد و گفت: من برای کاری به روسیه آمده بودم و نتوانستم برگردم و حتی اجازه ندادند به وسیله هواپیماهای خودم، این اتفاق بیفتد و همین باعث شده که کلی شایعه درباره من بسازند.

زنوزی در این باره گفت: حرف هایی که من امروز درباره لیگ زدم باعث می گردد دوباره از فردا در رسانه ها من را بزنند. از جمله این که چرا من کارخانه ام را به خاطر کرونا تعطیل نکردم، در حالی که کارخانه های من یک و نیم ماه تعطیل بود و من حق و حقوق کارگرانم را پرداخت کردم. از جمله این که هواپیمایی آتا از زمان کرونا تا به امروز کارش خوابیده. تازه کارگرها مثل بازیکنان فوتبال نیستند که در محل کار باهم کشتی بگیرند!

زنوزی همچنین ادامه داد: از جمله شایعاتی که درباره من به راه انداختند این است که من بدهکار بانکی هستم، در حالی که اینجا از تریبون رسمی اعلام می کنم که به هیچ بانکی بدهکار نیستم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1069

به "زنوزی: در روسیه گیر نموده ام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنوزی: در روسیه گیر نموده ام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید